39,916
עריכות
(←זו היא הפארביינגען הכי מוצלחת: פסקה חדשה) |
|||
שורה 158: | שורה 158: | ||
::::::::::::האמת נראה שאין כאן מחלוקת מידי גדולה, אלא שאיני יודע '''מה מכריח''' אותך ללמוד שגם עצם הנשמה נקרא יחידה. העצם הוא העצם שלמעלה מגילוי (כידוע שכל עצם בלתי מתגלה וכו') והיחידה היא גילוי העצם (וזה גופא הסיבה שאפשר לחלק ולומר: "לא לבחינת היחידה אלא.." לא מפני שהיא דרגה נמוכה יותר אלא משום שהיא הגילוי שלה). כמשמעות כללות המאמר שם.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 18:00, 26 ביולי 2016 (UTC) | ::::::::::::האמת נראה שאין כאן מחלוקת מידי גדולה, אלא שאיני יודע '''מה מכריח''' אותך ללמוד שגם עצם הנשמה נקרא יחידה. העצם הוא העצם שלמעלה מגילוי (כידוע שכל עצם בלתי מתגלה וכו') והיחידה היא גילוי העצם (וזה גופא הסיבה שאפשר לחלק ולומר: "לא לבחינת היחידה אלא.." לא מפני שהיא דרגה נמוכה יותר אלא משום שהיא הגילוי שלה). כמשמעות כללות המאמר שם.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 18:00, 26 ביולי 2016 (UTC) | ||
== | == כאן הפארביינגען הכי מוצלח == | ||
רק חסר הלחיים... --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 18:50, 26 ביולי 2016 (UTC) | רק חסר הלחיים... --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 18:50, 26 ביולי 2016 (UTC) |
עריכות