31,664
עריכות
שורה 126: | שורה 126: | ||
:::::#כוונתי הייתה (לבד זאת שאיני מסכים שהרי עניינו בעבודה בא שם בהמשך לכך ש"יש להוסיף ולתקן") שכשם שבנוגע לדרגה, הביאור הרגיל: יחידה, והחידוש: עצם. כן בנוגע לעניינו, הביאור הרגיל: התקשרות למעלה מטעם ודעת (וזה אינו מופיע), והחידוש: עצם הידיעה. (ולהעיר, שחידוש זה כבר נכתב ברמז ובקיצור בערב ר"ה בשנה ההיא (ראה שם באות ו ובאות ז), ואולי יש לחלק) (עפ"י שיחה זו יש להוסיף בחלק בעבודת האדם, את א אופטו שלהביא לימות המשיח הוא ענין עצמי בנפש היהודי, וגילויה בכוחות האדם מביא אותה בפועל). | :::::#כוונתי הייתה (לבד זאת שאיני מסכים שהרי עניינו בעבודה בא שם בהמשך לכך ש"יש להוסיף ולתקן") שכשם שבנוגע לדרגה, הביאור הרגיל: יחידה, והחידוש: עצם. כן בנוגע לעניינו, הביאור הרגיל: התקשרות למעלה מטעם ודעת (וזה אינו מופיע), והחידוש: עצם הידיעה. (ולהעיר, שחידוש זה כבר נכתב ברמז ובקיצור בערב ר"ה בשנה ההיא (ראה שם באות ו ובאות ז), ואולי יש לחלק) (עפ"י שיחה זו יש להוסיף בחלק בעבודת האדם, את א אופטו שלהביא לימות המשיח הוא ענין עצמי בנפש היהודי, וגילויה בכוחות האדם מביא אותה בפועל). | ||
:::::#אכן מ"מ מפורש לא מצאתי ואיני זוכר אמנם כן נראה קצת המשמעות בשיחת שמחת תורה מ"ו ראה שם אות ט"ז ובסופה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:09, 19 ביולי 2016 (UTC) | :::::#אכן מ"מ מפורש לא מצאתי ואיני זוכר אמנם כן נראה קצת המשמעות בשיחת שמחת תורה מ"ו ראה שם אות ט"ז ובסופה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:09, 19 ביולי 2016 (UTC) | ||
:::::::אולי כדאי לציין למקומות 'מעובדים' העוסקים בנושא, דוגמת טור של ברוד אם יש כזה, ספרו של בערל'ה, ועוד. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 11:40, 25 ביולי 2016 (UTC) | |||
== תמונה == | == תמונה == |
עריכות