14,699
עריכות
(←נקודות כלליות בגרפולוגיה: הרחבה) |
מ (החלפת טקסט – " אותיות " ב־" אותיות") |
||
שורה 40: | שורה 40: | ||
באמצעות הגרפותרפיה, מנסים המטפלים להשפיע על תכונות נפשו של המטופל על ידי אימון ותרגול של כתיבה בצורה מסויימת. | באמצעות הגרפותרפיה, מנסים המטפלים להשפיע על תכונות נפשו של המטופל על ידי אימון ותרגול של כתיבה בצורה מסויימת. | ||
הרעיון העומד מאחורי שיטת טיפול זו, הוא ההנחה שקבע מחבר ספר החינוך: "אחר הפעולות נמשכים הלבבות". כאשר אדם פזיז מתרגל ומתאמן לכתוב אותיות עם קווים ברורים שמייצגים סבלבנות ושיקול דעת, הוא יקבל בהדרגה יכולת נפשית גדולה יותר לנהוג בצורה שקולה יותר. | הרעיון העומד מאחורי שיטת טיפול זו, הוא ההנחה שקבע מחבר ספר החינוך: "אחר הפעולות נמשכים הלבבות". כאשר אדם פזיז מתרגל ומתאמן לכתוב [[אותיות]]עם קווים ברורים שמייצגים סבלבנות ושיקול דעת, הוא יקבל בהדרגה יכולת נפשית גדולה יותר לנהוג בצורה שקולה יותר. | ||
חיקוי כתב ידו של אדם אחר מתוך מטרה לשנות את תכונות הנפש של הכותב, נכלל גם הוא בתורת הגרפותרפיה. | חיקוי כתב ידו של אדם אחר מתוך מטרה לשנות את תכונות הנפש של הכותב, נכלל גם הוא בתורת הגרפותרפיה. |
עריכות