פתיחת התפריט הראשי

שינויים

מ
החלפת טקסט – "תפילת ערבית " ב־"תפילת ערבית "
ב[[ט"ו באייר]] [[תנש"א]], כשיצא [[הרבי]] ל[[תפילת מנחה]], מסר את הקונטרס 'דבר מלכות י"ב' ל[[מזכיר]] הרב [[יהודה לייב גרונר]], והורה לו: "מ'זאָל אָפּדרוקן כמו שהוא, מיט די הקדשה, אויף צו טיילן היינט באַנאַכט נאָך מעריב" [=שידפיסו כמו שהוא, עם ההקדשה{{הערה|הקובץ הוקדש לעילוי נשמת הרב [[ישראל אריה לייב שניאורסון]], אחיו של הרבי.}}, כדי לחלק היום בלילה לאחר מעריב]. המזכיר מסר את הקובץ לועד להפצת שיחות שידפיסו אותו באלפי עותקים, דוקא במהדורת ה'דבר מלכות' כמו שנדפסה בארץ.
לאחר [[תפילת מנחה]] אמר הרבי [[שיחה]], ובין הדברים אמר שלאחר מעריב יחלקו "'''מאמר חסידות'''". לאחר אמירת השיחה הכריזו על [[תפילת ערבית ]] בשעה 8:30, והרבי יצא מהתפילה תוך כדי עידוד שירת החסידים "[[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד]]".
בשעה 8:35 נכנס הרבי לתפילת ל[[תפילת ערבית ]] שהיתה מלאה בקהל חסידים שהגיעו מכל ערי הסביבה לקראת חלוקת הקונטרס. לאחר התפילה הכריז ה[[גבאי]] הרב [[זאב יחזקאל כ"ץ]] שהקונטרסים עדיין לא הגיעו, ולכן תהיה הפסקה והחלוקה תתחיל בשעה 9:00. הרבי יצא ושוב עודד את שירת 'יחי אדוננו'.
בשעה 9:27 נכנס הרבי לבית הכנסת לחלוקה, כשהוא מעודד את שירת '[[שישו ושמחו (ניגון)|שישו ושמחו בשמחת הגאולה]]', ומיד החלו להעביר מעזרת הנשים ארגזים בהם הקונטרס ושטר של [[דולרים|דולר]] ל[[צדקה]]. החלוקה ארכה 3 שעות ו-5 דקות - מהשעה 9:27 עד 12:32, ובמהלכה חילק הרבי 6,500 קונטרסים. לפני שיצא הביט לראות שכולם קיבלו, נגע בפרוכת והביט שוב אם יש כאלו שלא קיבלו, ויצא כשהוא מעודד את שירת 'שישו ושמחו בשמחת הגאולה'. ליד המעלית חילק לכמה שלא קיבלו, ונכנס לחדרו. באותו לילה ישבו החסידים ולמדו בקונטרס החדש.
14,699

עריכות