שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 8 בתים ,  03:34, 12 ביולי 2016
מ
החלפת טקסט – " בית המקדש " ב־" בית המקדש "
בשנת [[תשכ"ח]] הוא הגיע ל[[ארץ ישראל]] על מנת ללמוד יהדות במחלקה ללימודי יהדות באוניברסיטה העברית. הוא סיפר: {{ציטוטון|הייתי הלא יהודי הראשון שאי פעם התקבל ללימודים במחלקה הזו, באותו זמן למדתי בימים באוניברסיטה ובלילות בישיבת חב"ד בעיר העתיקה}}.
==עבודתו על בית המקדש==
בארבעים שנותיו האחרונות, החל להתעמק בסודות [[בית המקדש]], ואף החל לבנות מודל זעיר של [[בית המקדש ]] וכליו, היה מגיע מעת לעת לארץ, ובסיוע של תורמים ומתנדבים ערך חיפושים וחפירות ארכיאולוגיות.
אחד הסרטים הידועים בעולם - 'התיבה האבודה' של אינדיאנה ג'ונס, נכתב על בסיס התגליות וקורות המשלחת הארכיאולגית שלו.
מאמציו הבלתי פוסקים לגלות את מקום המסתור של סודות המקדש, לצד העובדה שלא מצא את כלי המקדש האבודים, לא ייאשו את ג'ונס עד ימיו האחרונים. הוא ראה בבניין [[בית המקדש ]] את המפתח ל[[גאולה]]. משוכנע היה שאם ימצא את כלי המקדש, יבוא ה[[משיח]], ואז תהיה גאולה וישועה לעם ה' ולעולם כולו.
למרות בקיאותו ואהבתו הרבה ליהודים, וונדל ג'ונס לא [[גיור|התגייר]] מעולם. הוא טען כי הוא רואה את עצמו כגשר בין ישראל, עם ה', ובין העולם כולו, ורוצה להמשיך ולהביא גם אל תוך הכנסיות את דבר ה', כך אמר בהסבירו את התעקשותו להישאר בן נח. לעומת זאת, שניים מילדיו, בן ובת, התגיירו. הבן גר במצפה יריחו והבת במעלה לבונה.
14,699

עריכות

תפריט ניווט