מעלי קבצים, highauser
8,632
עריכות
שורה 63: | שורה 63: | ||
:::::בכל אופן יש סתירה ברורה בין הערך הזה שבו נאמר כי ניצוץ משיח קשור לעצם הנשמה, לבין הערך [[עצם הנשמה]] בו נאמר כי הוא למעלה מניצוץ משיח הקשור ליחידה שבנפש. צריך לעיין במקורות מה נכון, ואם אכן ניצוץ משיח קשור לעצם הנשמה, אולי יש לאחד בין שני ערכים אלו. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ל' בסיוון ה'תשע"ו, למניינם 16:07, 6 ביולי 2016 (UTC) | :::::בכל אופן יש סתירה ברורה בין הערך הזה שבו נאמר כי ניצוץ משיח קשור לעצם הנשמה, לבין הערך [[עצם הנשמה]] בו נאמר כי הוא למעלה מניצוץ משיח הקשור ליחידה שבנפש. צריך לעיין במקורות מה נכון, ואם אכן ניצוץ משיח קשור לעצם הנשמה, אולי יש לאחד בין שני ערכים אלו. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ל' בסיוון ה'תשע"ו, למניינם 16:07, 6 ביולי 2016 (UTC) | ||
::::::העניין לא כזה סותר הוא דבר ידוע שבחסידות לעיתים מוסבר שהדרגה העמוקה היא יחידה ולעיתים על יסוד הלשון: "חמשה '''שמות''' נקראו '''לה''" שהעצם הוא למעלה מיחידה ונתבאר בויצא נ"ב, גם בקשר לניצוץ משיח. (בשינוי כמדומני מהמבואר בעניינה של תורת החסידות שבכללות ניצוץ משיח הוא ביחידה) וכמבואר בפנים הערך כאן. ולאמתו של דבר העניין של ניצוץ משיח בפשטות אינו שייך להתם כלל בפשטות הגדרת ניצוץ משיח הוא לא דרגה בנשמה אלא הארה המאירה בנשמה כדיוק הלשון של ידידנו ק.א.מ. - קצרתי מפני קוצר הזמן.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 18:28, 6 ביולי 2016 (UTC) | ::::::העניין לא כזה סותר הוא דבר ידוע שבחסידות לעיתים מוסבר שהדרגה העמוקה היא יחידה ולעיתים על יסוד הלשון: "חמשה '''שמות''' נקראו '''לה''" שהעצם הוא למעלה מיחידה ונתבאר בויצא נ"ב, גם בקשר לניצוץ משיח. (בשינוי כמדומני מהמבואר בעניינה של תורת החסידות שבכללות ניצוץ משיח הוא ביחידה) וכמבואר בפנים הערך כאן. ולאמתו של דבר העניין של ניצוץ משיח בפשטות אינו שייך להתם כלל בפשטות הגדרת ניצוץ משיח הוא לא דרגה בנשמה אלא הארה המאירה בנשמה כדיוק הלשון של ידידנו ק.א.מ. - קצרתי מפני קוצר הזמן.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 18:28, 6 ביולי 2016 (UTC) | ||
:::::::פעלתי ברוח האמור וטיפלתי בערך [[עצם הנשמה]]. כמובן שזה לא מספיק בשביל חשיבות הנושא, אבל בשביל שערך זה יוכל להשען עליו בדרך להמלצה זה בסדר. | |||
:::::::[[משתמש:הנחה|הנחה]], האם ברי לך שהליקוט נעשה בגדול? לי למשל צורם שבין מאור עיניים להטשערנובילער ובין לקוטי שיחות ח"ב אין שום מקור מרבותינו נשיאנו (מלבד סימן ד' באגה"ק), האם באמת אין התייחסות מהם לנושא? אני לא באמת בקי, רק שואל... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:26, א' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו |