שיחה:יואל כהן: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
←מקור
(←מקור) |
(←מקור) |
||
שורה 76: | שורה 76: | ||
::בהצלחה במלחמות העריכה {{קריצה|}}... רק להעיר שאריכות הסבר הדעה מסורבלת, ואפשר לתמצת למשפט אחד. לא? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 08:01, ג' באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | ::בהצלחה במלחמות העריכה {{קריצה|}}... רק להעיר שאריכות הסבר הדעה מסורבלת, ואפשר לתמצת למשפט אחד. לא? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 08:01, ג' באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | ||
:::לא! באמת תלוי איך אתה מפרש את המושג "דעה", מסקנה או שעיקר הדעה הוא הרעיון ולה יש מסקנה..--[[מיוחד:תרומות/95.86.79.182|95.86.79.182]] 21:21, 11 במאי 2016 (UTC) | :::לא! באמת תלוי איך אתה מפרש את המושג "דעה", מסקנה או שעיקר הדעה הוא הרעיון ולה יש מסקנה..--[[מיוחד:תרומות/95.86.79.182|95.86.79.182]] 21:21, 11 במאי 2016 (UTC) | ||
::::[[משתמש:ד. שטרן]] נראה מעריכתך שלא קראת את המקור לדיעותיו, (וזו שלא באשמתך שהרי היה דחוף למישהו כאן להתעקש ולמחוק אותו משום מה..) הוא לא כתב זאת כביאור לאחרי ג' תמוז. כמו כן אין מטרתו לבאר איך יתכן שלאחרי ג' תמוז הוא עדיין מלך וכיו"ב (למרות שמתייחס לעניין במאמר (ושולל דעת רשדב"ל, לדוגמא) אבל לא זו ליבת העניין) עיקר עניינו הוא לבאר את 'יסוד' האמונה בכך שהרבי הוא מלך המשיח ומייסד זאת (עפ"י המבואר בשיחות) על הידוע שהחסידות עניינה "יחידה" שמתגלה על ידי הנשיא שעניינו "יחידה" ועיקר הגילוי הוא אצל הרבי משום שבו נתגלתה באופן הכי שלם עניין היחידה הכללית. (ורק שמדגיש, שבזה גופא אין זה באופן של ראוי להיות משיח אלא באופן נעלה יותר) ולאחרי זה מסיק שעפי"ז א"א לבוא ולהכריח יהודי אחר שיאמין בכך לפי שהגדרת הרבי כמלך המשיח (עכ"פ לשיטתו) אינה על פי הלכה אלא עפ"י חסידות, ועפי"ז אני מתקן.--[[מיוחד:תרומות/95.86.79.182|95.86.79.182]] 21:48, 12 במאי 2016 (UTC) |