צבי יוסף קוטלרסקי: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
 
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
ה[[חסיד]] ה[[תמים]] הרב [[יוסף צבי קוטלרסקי]] ע"ה, היה מה[[חסיד]]ים האחרונים של [[אדמו"ר הריי"צ]] ומהראשונים שקיבלו את נשיאותו של [[הרבי שליט"א]] [[מלך המשיח]], נולד ב[[פולין]] ולמד בישיבת "חכמי לובלין" והמשיך לישיבת [[תומכי תמימים אטווצק]]. משם המשיך ל[[תומכי תמימים שנגאיי]] והיה מתשעת הבחורים ה[[שליח|שלוחים]] שנשלחו ל[[מונטריאול]] להקים את ישיבת [[תומכי תמימים מונטריאול]].  
ה[[חסיד]] ה[[תמים]] הרב [[יוסף צבי קוטלרסקי]] ע"ה, היה מה[[חסיד]]ים האחרונים של [[אדמו"ר הריי"צ]] ומהראשונים שקיבלו את נשיאותו של [[הרבי שליט"א]] [[מלך המשיח]], נולד ב[[פולין]] ולמד בישיבת "חכמי לובלין" והמשיך לישיבת [[תומכי תמימים אטווצק]]. משם המשיך ל[[תומכי תמימים שנגהאי]] והיה מתשעת הבחורים ה[[שליח|שלוחים]] שנשלחו ל[[מונטריאול]] להקים את ישיבת [[תומכי תמימים מונטריאול]].  


לאחר מכן עבר ל[[ניו יורק]] והיה יו"ר הנהלת ישיבת "[[תומכי תמימים המרכזית]]" במשך שנים רבות. זכה לקירובים רבים מ[[הרבי]]. נפטר ביום שני י''א כסלו ה'[[תשס''ט]] ב[[ניו יורק]] בגיל 91. הוא הותיר אחריו את הרב [[משה קוטלרסקי]] מה[[מרכז לעניני חינוך]], חומי הרשקופ מקראון-הייטס, אסתי ווילישאנסקי ממוריסטאון; סורי פרלמן מפנסילבניה, ר' מענדל קוטלרסקי, פראדל הרשקוביץ מקראון-הייטס וחני שם-טוב מטוסון, אריזונה.
לאחר מכן עבר ל[[ניו יורק]] והיה יו"ר הנהלת ישיבת "[[תומכי תמימים המרכזית]]" במשך שנים רבות. זכה לקירובים רבים מ[[הרבי]]. נפטר ביום שני י"א [[כסלו]] [[תשס"ט]] ב[[ניו יורק]] בגיל 91. הוא הותיר אחריו את הרב [[משה קוטלרסקי]] מה[[מרכז לעניני חינוך]], חומי הרשקופ מ[[קראון הייטס]], אסתי ווילישאנסקי ממוריסטאון; סורי פרלמן מפנסילבניה, ר' מענדל קוטלרסקי, פראדל הרשקוביץ מקראון הייטס וחני שם-טוב מטוסון, אריזונה.


[[קטגוריה:חסידים מתקופת אדמו"ר הריי"צ|קוטלרסקי יוסף צבי]]
[[קטגוריה:חסידים מתקופת אדמו"ר הריי"צ|קוטלרסקי יוסף צבי]]
[[קטגוריה:חסידים מתקופת אדמו"ר שליט"א|קוטלרסקי יוסף צבי]]
[[קטגוריה:חסידים מתקופת אדמו"ר שליט"א|קוטלרסקי יוסף צבי]]
874

עריכות

תפריט ניווט