שיחה:יהושע מונדשיין: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
ביטול גרסה 208453 של 37.60.44.186 (שיחה) - שוחזר עד להסכמת מחיקה!
אין תקציר עריכה
(ביטול גרסה 208453 של 37.60.44.186 (שיחה) - שוחזר עד להסכמת מחיקה!)
שורה 16: שורה 16:


לכאורה זה אומר שאין אפשרות לשים כאן את התמונה של הספר (אלא אם היא מגיעה מאתר חב"ד אינפו או חב"ד בישראל).--[[משתמש:יוסי ג|יוסי ג]] - [[שיחת משתמש:יוסי ג|שיחה]] 23:23, 22 בדצמבר 2013 (UTC)
לכאורה זה אומר שאין אפשרות לשים כאן את התמונה של הספר (אלא אם היא מגיעה מאתר חב"ד אינפו או חב"ד בישראל).--[[משתמש:יוסי ג|יוסי ג]] - [[שיחת משתמש:יוסי ג|שיחה]] 23:23, 22 בדצמבר 2013 (UTC)
== כבוד רבותינו נשיאנו ==
אולי כדאי לציין את יחסו של האיש לדבריהם של רבותינו נשיאנו, הובא רק לגבי ה[[היום יום]] אולם ישנם לכך גם דוגמאות רבות (שנידונו בפולמוסים רבים). דוגמא אחת מיני רבות: בספרו המאסר הראשון, כותב שהמבצר של אדמו"ר הזקן אינו קיים כבר משנת תר"ל, כאשר מנגד הרבי הרש"ב אמר לרבי הריי"צ לבדוק האם בתא המאסר יש מקום לשלושה אנשים (ע"פ הסיפור הידוע שהרב המגיד והבעש"ט באו לבקרו). וכן יחסו לספר הזכרונות ועוד.
מן הראוי, שדברים אלו יבואו עם בקורת ברמז או במוצהר אודות היחס הראוי לחסיד (ובכלל ליהודי) לדברי רבותינו נשיאנו עוד בטרם ניגש לבחון אותם בעין "מחקרית"... {{אנונימי}}
:אם זה מפריע למישהו שהדברים כתובים כאן, למה שיהיו כתובים? הרי אין מטרתינו להשמיץ אנשים. ומכתיבת הדברים בדף השיחה ברור שאין כל תועלת? '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בתשרי ה'תשע"ו, למניינם 18:38, 12 באוקטובר 2015 (UTC)
::גם אני מסכים עם שלום. דרך אגב בדבריו הוא עונה (לפי זכרוני) גם על הטענה לגבי המבצר.. (לא כל השמצה שמסתובבת בנינו ומקובלת משום מה על כולם צריך לציין) שים לב שרוב המתלהמים (בזה ובכל כיו"ב) כלל אינם מביאים מקורות וסימוכים לדבריהם מתוך ספריו..--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 18:45, 12 באוקטובר 2015 (UTC)

תפריט ניווט