7,240
עריכות
(אופן הקידוש בבוקר) |
כתית למאור (שיחה | תרומות) (←תמונה: פסקה חדשה) |
||
שורה 4: | שורה 4: | ||
:מסביב לענין התפתח דיון נרחב בגליון [[התקשרות (גליון)|התקשרות]], כאשר אלו המצדדים בעשיית קידוש הבוקר בישיבה טוענים, כי עצם זה שהרבי עשה את הקידוש מהווה 'מעשה רב', וכך הרבי רוצה שהחסידים ינהגו, ואלו המצדדים בעשיית הקידוש בעמידה טוענים כי הסיבה שהרבי ישב בשעת עשיית הקידוש היא מפני שלא רצה ליצור 'טרחא דציבורא', ולהטריח את זקני החסידים לקום ממקומם בעת עשיית הקידוש (כמנהג החסידים לעמוד בשעה שהרבי עומד). [[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|שיחה]] 22:01, 14 במרץ 2013 (IST) | :מסביב לענין התפתח דיון נרחב בגליון [[התקשרות (גליון)|התקשרות]], כאשר אלו המצדדים בעשיית קידוש הבוקר בישיבה טוענים, כי עצם זה שהרבי עשה את הקידוש מהווה 'מעשה רב', וכך הרבי רוצה שהחסידים ינהגו, ואלו המצדדים בעשיית הקידוש בעמידה טוענים כי הסיבה שהרבי ישב בשעת עשיית הקידוש היא מפני שלא רצה ליצור 'טרחא דציבורא', ולהטריח את זקני החסידים לקום ממקומם בעת עשיית הקידוש (כמנהג החסידים לעמוד בשעה שהרבי עומד). [[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|שיחה]] 22:01, 14 במרץ 2013 (IST) | ||
== תמונה == | |||
ישנה הוראת אד"ש לשים תמונה של שתי נרות עם עוד אחד קטן!• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 04:23, 3 בינואר 2016 (UTC) |