שיחה:ביטול הצומות לעתיד לבוא: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 3: שורה 3:
זו כמובן, טעות, כי בגמרא לא מדובר על הגאולה בדווקא. תיקנתי. יישר כח [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 11:43, 24 בדצמבר 2015 (UTC)
זו כמובן, טעות, כי בגמרא לא מדובר על הגאולה בדווקא. תיקנתי. יישר כח [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 11:43, 24 בדצמבר 2015 (UTC)
:אני רק נכנס קצת לעניין אני רואה איזה 'רחב' הוא וכמה ריבוי פרטים וחידושים יש בו, (ציינתי בערך ללקוטי שיחות חלק לג ע' 156 שיחה ליז תמוז, בו מבואר שהפיכת ימי הצום הוא משום שבפנימיותם הוא עת רצון, כמדומני שלא כן מבואר בשיחה שבחלק טו לעשרה בטבת, אשמח אם תעיין..)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:40, 24 בדצמבר 2015 (UTC)
:אני רק נכנס קצת לעניין אני רואה איזה 'רחב' הוא וכמה ריבוי פרטים וחידושים יש בו, (ציינתי בערך ללקוטי שיחות חלק לג ע' 156 שיחה ליז תמוז, בו מבואר שהפיכת ימי הצום הוא משום שבפנימיותם הוא עת רצון, כמדומני שלא כן מבואר בשיחה שבחלק טו לעשרה בטבת, אשמח אם תעיין..)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:40, 24 בדצמבר 2015 (UTC)
::כתבת שביטול הצומות חל על כל הצומות שכן משמע ברמב"ם, וציינת ללקו"ש טו שם הערה 24, ושם אינו, אדרבה משמע שהכוונה שדווקא בטור.. ויל"ע בזה עוד, אני פשוט מוכרח לסיים עכשיו אין בידי הזמן...--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:16, 24 בדצמבר 2015 (UTC)
5,403

עריכות

תפריט ניווט