שיחת קטגוריה:תבניות ספר התניא: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 7: שורה 7:


== הקישורים מספר התניא לערכים שנכתבו בחבדפדיה זו בעייה ==
== הקישורים מספר התניא לערכים שנכתבו בחבדפדיה זו בעייה ==
אם מדובר במראי מקומות של תנ"ך, שס, וזוהר - ניחא. לדוגמה  התחת פרק א: "בסוף פרק ג' דנדה". (עכשיו ראיתי שדוקא שם אין שום קישור). וכן המשפט "כי הנה מצינו בגמרא ה חלוקות" שהייתי מצפה שאם אני לוחץ על הקישור זה יביא אותי לגמרא שמדברת על זה. אבל לאן זה מביא אותי? להסבר מה זה גמרא. וככה על כל משפט יש שם צבע של קישור, ואני לא מבין לאן רוצים להוביל אותי.  
 
קודם כל עם התניא עשו עבודה מצוניית, אבל תמידאשר לשפר.
 
בספר התניא כל מילה שיש על זה משהו בחבדפדיה צבועה בצבע. אם מדובר במראי מקומות של תנ"ך, שס, וזוהר - ניחא. לדוגמה  התחלת פרק א: "בסוף פרק ג' דנדה". (עכשיו ראיתי שדוקא שם אין שום קישור). וכן המשפט "כי הנה מצינו בגמרא ה חלוקות" שהייתי מצפה שאם אני לוחץ על הקישור זה יביא אותי לגמרא שמדברת על זה. אבל לאן זה מביא אותי? להסבר מה זה גמרא. אני עכשיולומד תניא ולא מחפש הסברים מה זו גמרא. וככה על כל משפט יש שם צבע של קישור, ואני לא מבין לאן רוצים להוביל אותי.  


עוד נקודה: כאשר הקישורים הם לערכים של חבדפדיה שחלקם גם לא נכתבו באופן מקצועי בסיסי, זה מאוד בעייתי ולא נותן כבוד לספר התניא קדישא. גם מבלבל את הקורא. עוד נקודה: הדברים היותר קשים, אין להם קישורים, לדוגמה: ההגה של פרק א, יש שם זוהר. אם היה לפחות קישור לספר הזוהר עם פירושים.
עוד נקודה: כאשר הקישורים הם לערכים של חבדפדיה שחלקם גם לא נכתבו באופן מקצועי בסיסי, זה מאוד בעייתי ולא נותן כבוד לספר התניא קדישא. גם מבלבל את הקורא. עוד נקודה: הדברים היותר קשים, אין להם קישורים, לדוגמה: ההגה של פרק א, יש שם זוהר. אם היה לפחות קישור לספר הזוהר עם פירושים.
300

עריכות

תפריט ניווט