שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 3 בתים ,  23:54, 31 באוקטובר 2015
מ
תקלדה
==סיום העבודה==
ההדגשה בדברי הרבי הריי"צ הוא: שנשאר רק "צחצוח" הכפתורים, כי אפילו חיבור הכפתורים החלק הטפל שבבגד גם הוא כבר קיים. הדבר היחידי שנשאר לעשות הוא להבריק ולצחצח את הכפתורים. והנמשל הוא: העבודת עבודת בירור וזיכוך העולם להכינו לקראת הגאולה כבר בוצע וכמעט ונשלם. ונשאר לשלמותה רק פעולה קטנה ממש.{{הערה|שם=ה' טבת}}
בשעה שדיבר הרבי על קרבתה של זמן הגאולה, התבטא, שמכיוון שנשאר רק הצחצוח, ורואים במוחש שכאשר מצחצחים כפתור יותר מידי, הוא לאבד משלימותו בוודאי בוודאי שהקשהקב"ה מקרב את הגאולה.{{הערה|1=[http://www.otzar770.com/cgi-bin/ImageService.exe/convert?ilFN=c:\projects\otzar770\ocr_files\main\tora\48\2\B0501.tif&ilIF=G&ilSC=30 שיחת ב' ניסן תשמ"ח].}}.
 בשנים מאוחרות יותר התבטא הרבי כמה פעמים{{הערה|שיחת שבת פרשת ויצא תשמ"ח סעיף ח. כמה פעמים אף אמר זאת בשם [[אדמו"ר הריי"ץצ]] למרות שעניין זה נאמר לראשונה על ידי הרבי. (ראה לדוגמא שיחת שבת פרשת [[שופטים]] [[תשנ"א]] ס"א)למרות שעניין זה נאמר לראשונה על ידי הרבי.}} שהעבודה בבירור העולם ותיקונו הסתיימה, ואפילו עבודת "צחצוח הכפתורים" כבר נעשתה ומה שנשאר זה "עמדו הכן כולכם לקבלת פני [[משיח]]" ו[[לחיות גאולה|לחיות את הגאולה]] אף בגלות ובזה להביא את הגאולה בפועל.
==ראה גם ==
5,403

עריכות

תפריט ניווט