מעלי קבצים, highauser
5,403
עריכות
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 2: | שורה 2: | ||
:בביאור הר"ש על מידות כתוב כך (פרק ב משנה ו) "והכהנים מהלכים בכל מקום אלא שהללו י"א אמה תשמיש לעצמו" מישהו יודע תוספת הסברה בזה?.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:02, 8 ביולי 2015 (UTC) | :בביאור הר"ש על מידות כתוב כך (פרק ב משנה ו) "והכהנים מהלכים בכל מקום אלא שהללו י"א אמה תשמיש לעצמו" מישהו יודע תוספת הסברה בזה?.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:02, 8 ביולי 2015 (UTC) | ||
::התחום היה כדי לקבוע מי '''לא''' נכנס לשם... --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"א בתמוז ה'תשע"ה, למניינם 23:47, 8 ביולי 2015 (UTC) | ::התחום היה כדי לקבוע מי '''לא''' נכנס לשם... --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"א בתמוז ה'תשע"ה, למניינם 23:47, 8 ביולי 2015 (UTC) | ||
:::זה היה לכאורה נכון אילו כל העזרה ואילך הייתה נקראת עזרת כהנים לומר לך שכל שטח זה לא נכנסים אלא לצורך אבל עזרת כהנים נמשכה סה"כ 11 אמה. ומשמע שאף לכהנים היה איזשהו הגבלה אחרי 11 אמה. לכן הבאתי את ביאור הר"ש לעיל שנראה מדבריו שבא לתרץ שבי"א אמה אלו היה "תשמיש לעצמן" ומה הביאור בזה?? ואולי הכוונה שבכל העזרה בכל מקום היה תשמיש אחר במקום אחד בית המטבחיים ובמקום שני המזבח וכיו"ב ואילו כאן היה מקום פנוי להם לעמוד ולהתפלל וכיו"ב ועדיין צ"ע.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 05:00, 9 ביולי 2015 (UTC) |