ישעיהו ובר: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 38 בתים ,  12 באפריל 2015
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 6: שורה 6:


בגיל ישיבה נכנס ללמוד בישיבת 'תורה ודעת' הליטאית ב[[פלטבוש]] כרצונו של אביו, .בעקבות  קירובים אישיים  מהרבי והשפעת  ידיד  אביו הרב  אוריאל  צימער  נמשך  ללמוד בישיבת חב"ד  במונטריאל והיה  לו  בזה  חילוקי  דיעות  עם  אביו ב[[יחידות]]  שנכנס לרבי בחודש [[שבט]] [[תשכ"ו]] צידד הרבי בדעתו של הבן, והאב שינה את דעתו והסכים לבן לעבור ללמוד ב[[ישיבת תומכי תמימים]] ב-[[מונטריאול]].וזכה  לקרובים  אישיים בחלקם  מיוחדים מהרבי  ולכ19  פגישות  יחידות אישית עם  הרבי  בחלקם  עם  בני  משפחתו
בגיל ישיבה נכנס ללמוד בישיבת 'תורה ודעת' הליטאית ב[[פלטבוש]] כרצונו של אביו, .בעקבות  קירובים אישיים  מהרבי והשפעת  ידיד  אביו הרב  אוריאל  צימער  נמשך  ללמוד בישיבת חב"ד  במונטריאל והיה  לו  בזה  חילוקי  דיעות  עם  אביו ב[[יחידות]]  שנכנס לרבי בחודש [[שבט]] [[תשכ"ו]] צידד הרבי בדעתו של הבן, והאב שינה את דעתו והסכים לבן לעבור ללמוד ב[[ישיבת תומכי תמימים]] ב-[[מונטריאול]].וזכה  לקרובים  אישיים בחלקם  מיוחדים מהרבי  ולכ19  פגישות  יחידות אישית עם  הרבי  בחלקם  עם  בני  משפחתו
לאחר נישואיו לרעייתו פרומה  לאה  לבית  שכטר  קבע את מגוריו במונטריאול, שם ייסד את [[כולל]] חב"ד יחד עם ר' [[זלמן מרוזוב]], ואחרי שנתיים בהם התגורר במקום, התבקש על ידי ר' [[נתן וולף]] לעבור ל[[קרית מלאכי]] ולהימנות על קבוצת המייסדים של שכונת [[נחלת הר חב"ד]].
 
לאחר נישואיו לרעייתו פרומה  לאה  לבית  שכטר  קבע את מגוריו במונטריאול, שם ייסד את [[כולל]] חב"ד יחד עם ר' [[זלמן מרוזוב]],בחסות  מזכירות  הרבי
ואחרי שנתיים בהם התגורר במקום, התבקש על ידי ר' [[נתן וולף]] לעבור ל[[קרית מלאכי]] ולהימנות על קבוצת המייסדים של שכונת [[נחלת הר חב"ד]].


לאחר ביסוס השכונה החליט לחזור לירושלים, והצטרף לצוות החינוכי של [[תלמוד תורה]] חב"ד שבשיכון. תוך שנים ספורות צבר נסיון עשיר בתחום החינוך, השתלם כיועץ חינוכי, והחל לשמש כיועץ לתלמודי תורה במגוון מגזרים, וזכה להצלחה רבה בתחום החינוך שהביאה לפרסומו בכל רחבי העולם.
לאחר ביסוס השכונה החליט לחזור לירושלים, והצטרף לצוות החינוכי של [[תלמוד תורה]] חב"ד שבשיכון. תוך שנים ספורות צבר נסיון עשיר בתחום החינוך, השתלם כיועץ חינוכי, והחל לשמש כיועץ לתלמודי תורה במגוון מגזרים, וזכה להצלחה רבה בתחום החינוך שהביאה לפרסומו בכל רחבי העולם.
משתמש אלמוני

תפריט ניווט