עולם העקודים: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין שינוי בגודל ,  7 בדצמבר 2014
אין תקציר עריכה
מ (החלפת טקסט – " מ"מ" ב־" מכל מקום")
אין תקציר עריכה
שורה 7: שורה 7:
מבואר כי עולם זה הוא כנגד [[שם ע"ב]]. ש[[שם ע"ב]] הוא שם [[הוי"ה]] ב[[מילוי]] [[יו"ד|יו"דים]] שהוא מורה על ספירת ה[[חכמה]]. וענין ספירת ה[[חכמה]] הוא כ"ח מ"ה, שהוא בבחינת [[ביטול]] מוחלט, ולכן מעמד הספירות בעולם העקודים הוא בביטול מוחלט, עד שכולם עקודים בכלי אחד.
מבואר כי עולם זה הוא כנגד [[שם ע"ב]]. ש[[שם ע"ב]] הוא שם [[הוי"ה]] ב[[מילוי]] [[יו"ד|יו"דים]] שהוא מורה על ספירת ה[[חכמה]]. וענין ספירת ה[[חכמה]] הוא כ"ח מ"ה, שהוא בבחינת [[ביטול]] מוחלט, ולכן מעמד הספירות בעולם העקודים הוא בביטול מוחלט, עד שכולם עקודים בכלי אחד.


המשל המובא בחסידות הוא מ[[כוחות הכלולים בנפש]], שעם היותם סותרות זו את זו, בהיותם כלולות בנפש אינם בסתירה זה לזה, צפני עוצם ותוקף גילוי הנפש. 
המשל המובא בחסידות הוא מ[[כוחות הכלולים בנפש]], שעם היותם סותרות זו את זו, בהיותם כלולות בנפש אינם בסתירה זה לזה, מפני עוצם ותוקף גילוי הנפש. 


אמנם מכל מקום, מובא שאינו [[אחדות פשוטה]] לגמרי, כיון שיש בו '''עשר''' ספירות, ואפילו שהן מאוחדות.
אמנם מכל מקום, מובא שאינו [[אחדות פשוטה]] לגמרי, כיון שיש בו '''עשר''' ספירות, ואפילו שהן מאוחדות.
משתמש אלמוני

תפריט ניווט