31,664
עריכות
אין תקציר עריכה |
(←צרפת/פריז: פסקה חדשה) |
||
שורה 32: | שורה 32: | ||
מקובל? [[משתמש:פרידבערג|פרידבערג]] - [[שיחת משתמש:פרידבערג|שיחה]] 08:15, 23 באוקטובר 2014 (UTC) | מקובל? [[משתמש:פרידבערג|פרידבערג]] - [[שיחת משתמש:פרידבערג|שיחה]] 08:15, 23 באוקטובר 2014 (UTC) | ||
:בואו נסיים לתת לערך מבנה כללי, ואז נריב על מספרים מדוייקים יותר. אגב פרידבעג, שים לב לכיתוב שזה אכן לפי משפחות. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 16:49, 23 באוקטובר 2014 (UTC) | :בואו נסיים לתת לערך מבנה כללי, ואז נריב על מספרים מדוייקים יותר. אגב פרידבעג, שים לב לכיתוב שזה אכן לפי משפחות. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 16:49, 23 באוקטובר 2014 (UTC) | ||
== צרפת/פריז == | |||
(לא הי'ה ואיפלו לא משל הוא.... אאכ מחשיבים את כל המחצה שליש ורביע ואז תוסיף עוד 0 בסוף... בכלל פריז גדולה כמעט כמו ישראל... ויש בה פרברים רבים. | |||
אתה יודע יש 2 שיטות לפלח אכלוסייה: [ובהם משתמשים המפלגות ה'חרדיות'... בפילוחים שלהם לפני הבחירות. 1. השיטה הליטאית - לפי מוסדות. אם הילדים של פלוני לומדים במוסדות פלוניים. אז הם משתייכים לשם. [השיטה טובה לליטאים - כי יש להם הרבה תלמידים שלא בדיוק ליטאיים...] לפי שיטה זו תכפיל ב10/20 כל קהילה אצלינו. והיא השיטה דבית שמאי לע"ל בעז"ה... 2. השיטה ה'חסידית'.. לפי קהילה. אם פלוני מתפלל בביכנס פלוני הולך ל'טיש' של אלמוני אז הוא שייך לקהילה. ולכאו' זה יותר שייך לעניינינו. | |||
סליחה על האריכות - אבל באופן כללי אם תרצה לסקור חבד במובן הכללי מקורבים/השפעה וכו' נקוט כב"ש. אבל אם ברצונך לסקור קהילה חבדית יש לזה מאפיינים של השתתפות קהילתית [אמנם מיר זיינען חבדסקערס און בא אונז דאס באזונדרע ההגדרות שונות ויש הרבה שלא תואמים 100% לספר. אבל זה החיים]. בהצלחה! [[משתמש:פרידבערג|פרידבערג]] - [[שיחת משתמש:פרידבערג|שיחה]] 08:15, 23 באוקטובר 2014 (UTC) |
עריכות