קינגסטון (רחוב): הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 12: שורה 12:
לאורך הרחוב פזורים ארגונים ומוסדות רבים, רובם המכריע ארגונים מרכזיים ב[[חסידות חב"ד]] ובקהילה החסידית ב[[קראון הייטס]].
לאורך הרחוב פזורים ארגונים ומוסדות רבים, רובם המכריע ארגונים מרכזיים ב[[חסידות חב"ד]] ובקהילה החסידית ב[[קראון הייטס]].


מקום משכנם של [[בית דין צדק קראון הייטס]] נמצא בין הרחובות מונטגומרי וקראון, [[1414 פרזידנט|פנימיית הבחורים]] נמצאת בפינת רחוב [[פרזידנט]]. [[כולל אברכים שעל ידי מזכירות הרבי]] ו[[כולל תפארת זקנים לוי יצחק]] נמצאים בין הרחובות יוניון ו[[איסטרן פארקווי]] בבלאק של [[770]]. בבלאק מול נמצאים משרדי [[צעירי חב"ד ניו יורק]] ו[[ספרית לוי יצחק]]. בבלאק בין רחוב יוניון לפרזידנט נמצאים משרדי ועד [[מבצע טהרת המשפחה]] וועד [[מבצע מזוזה]]. מול נמצאים משרדיהם של [[טנק מבצעים|טנקי המבצעים]]. [[מוזיאון הילדים היהודי]] וחנות הספרים וההוצאה לאור של [[קה"ת]] נמצאים בפינת רחוב [[איסטרן פארקווי]]. [[אהבת חסד]] ומלון [[אש"ל - הכנסת אורחים]] נמצאים בחלק השני של השכונה, מעבר לכביש הראשי.
מקום משכנם של [[בית דין צדק קראון הייטס]] נמצא בין הרחובות מונטגומרי וקראון, [[1414 פרזידנט|פנימיית הבחורים]] נמצאת בפינת רחוב [[פרזידנט]]. [[כולל אברכים שעל ידי מזכירות הרבי]] ו[[כולל תפארת זקנים לוי יצחק]] נמצאים בין הרחובות יוניון ו[[איסטרן פארקווי]] בבלאק של [[770]]. בבלאק מול נמצאים משרדי [[צעירי חב"ד ניו יורק]] ו[[ספרית לוי יצחק (קראון הייטס)|ספרית לוי יצחק]]. בבלאק בין רחוב יוניון לפרזידנט נמצאים משרדי ועד [[מבצע טהרת המשפחה]] וועד [[מבצע מזוזה]]. מול נמצאים משרדיהם של [[טנק מבצעים|טנקי המבצעים]]. [[מוזיאון הילדים היהודי]] וחנות הספרים וההוצאה לאור של [[קה"ת]] נמצאים בפינת רחוב [[איסטרן פארקווי]]. [[אהבת חסד]] ומלון [[אש"ל - הכנסת אורחים]] נמצאים בחלק השני של השכונה, מעבר לכביש הראשי.


בשנת תשע"ד נתלו לאורך הרחוב שלטים בעברית ובאנגלית עם מסרים בנושאי [[גאולה ומשיח]] על עמודי התאורה{{[http://www.chabad.info/#!g=1&url=article&id=80641 קראון הייטס: שלטי גאולה מכסים את קינגסטון
בשנת תשע"ד נתלו לאורך הרחוב שלטים בעברית ובאנגלית עם מסרים בנושאי [[גאולה ומשיח]] על עמודי התאורה{{הערה|1=[http://www.chabad.info/#!g=1&url=article&id=80641 קראון הייטס: שלטי גאולה מכסים את קינגסטון], ד' אדר ב' ה'תשע"ד (06.03.2014)}}.
], ד 'אדר ב' ה'תשע"ד (06.03.2014)}}.


=== בתי כנסת ===
=== בתי כנסת ===
31,176

עריכות