אוהל (השפעת המקיף): הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
החלפת טקסט – " ית', " ב־" יתברך, "
אין תקציר עריכה
מ (החלפת טקסט – " ית', " ב־" יתברך, ")
שורה 3: שורה 3:
'''אוהל''' רומז להשפעת המקיף -[[אור אין סוף]] - שימשך למטה ויגרום בעולמות בחינת הביטול.
'''אוהל''' רומז להשפעת המקיף -[[אור אין סוף]] - שימשך למטה ויגרום בעולמות בחינת הביטול.


גילוי אור אין-סוף ברוך הוא - כשמו כן הוא, שהוא אור הנמשך מעצמותו ית' - בבחינת אין סוף ובלי גבול, כי מאחר שגילוי זה הוא גילוי עצמותו ית', שהוא מהות ומציאות בתכלית השלימות, הרי גם אורו המתגלה על העולמות [[סדר השתלשלות|שבהשתלשלות]], גם הוא בשלימות - בחינת אין-סוף.
גילוי אור אין-סוף ברוך הוא - כשמו כן הוא, שהוא אור הנמשך מעצמותו ית' - בבחינת אין סוף ובלי גבול, כי מאחר שגילוי זה הוא גילוי עצמותו יתברך, שהוא מהות ומציאות בתכלית השלימות, הרי גם אורו המתגלה על העולמות [[סדר השתלשלות|שבהשתלשלות]], גם הוא בשלימות - בחינת אין-סוף.


מובן מאליו, שהעולמות - שהם בגדר וגבול, אינם יכולים לקבל בפנימיותם את האור הגדול הזה, והוא שורה עליהם רק בבחינת [[מקיף]], אך בכל זאת מאחר שהאור נמשך ושורה עליהם, הרי זה פועל בהם התבטלות מסויימת והשתחויה, אף על פי שהם נשארים במציאותם המוגדרת.
מובן מאליו, שהעולמות - שהם בגדר וגבול, אינם יכולים לקבל בפנימיותם את האור הגדול הזה, והוא שורה עליהם רק בבחינת [[מקיף]], אך בכל זאת מאחר שהאור נמשך ושורה עליהם, הרי זה פועל בהם התבטלות מסויימת והשתחויה, אף על פי שהם נשארים במציאותם המוגדרת.
39,916

עריכות

תפריט ניווט