שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 21 בתים ,  18:16, 12 במרץ 2014
מ
החלפת טקסט – "זצ"ל" ב־""
את נזר העטרה נטל בחרדה פנימית עמוקה, ועל כך כתב באותם ימים לרבי מלך המשיח וביקש את ברכתו:
:::''לכ"ק אדמו"ר מליובאוויטש שליט"א, שלום וברכה. הכותב והמבקש בלב שבור ורצוץ, בנו של אדמו"ר מאלכסנדר זצ"ל.
:::''אאמו"ר זצ"ל הכ"מ נתבקש בישיבה של מעלה ביום ל' ל[[חודש אדר א']]. אותנו עזב לאנחות וחסר אונים. ואף אם היותי [[חומץ|חלא]] לגבי [[יין|חמרא]] לעומת אבותי הק' אדמו"רי אלכסנדר זי"ע ועכ"י, עכ"ז הועמס ויועמס עלי להמשיך שושלתא ד[[זהב|דהבא]], הנהגת והדרכת צאן קדשים חסידי אלכסנדר. באשר ליבי הומה בקרבי אנא אני בא ואיזה דרך אלך בה אתמוך יסודותי בזכות אבותינו רבותינו הק', מכל צידי קהילות קודש חסידי אלכסנדר החליטו את ההכתרה ביום כ"ו לחודש דנא יום ההילולא של אבי אמי הרה"צ הק' מוהר"ר בצלאל יאיר נבג"מ זי"ע ועכ"י.
:::''אחלה את פני כ"ק אדמו"ר שליט"א להזכיריני לטובה ולהאציל ברכה לי ולכל אשר יבואו לחסות בצילי שנתברך מ[[נפש]] ועד בשר, הכותב והחותם בכל יראת הכבוד אברהם מנחם מנדל בן הרבנית אסתר פרל דנציגר.
"כשנכנסתי לאדמו"ר מליובאוויטש להגיד לו את שליחותו של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א, ענה לי אדמו"ר מליובאוויטש: "לפום צערא אגרא, והאגרא תהיה בכפלים, ונראה בטוב בגשמיות וברוחניות". במעמד זה נתן לי האדמו"ר דולר בשליחות לכ"ק מרן אדמו"ר שליט"א מאלכסנדר".
האדמו"ר מאלכסנדר זצ"ל היה נשוי לרבנית אסתר לאה, בתו של הגה"ח הרב [[חנניה יוסף היילפרין]] ע"ה, רב קהילת חב"ד בשכונת בית-ישראל בירושלים.
הניח בנים וחתנים גדולים בתורה ובחסידות.
39,916

עריכות

תפריט ניווט