788 איסטרן פארקווי: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 23: שורה 23:


===הקומה השלישית===
===הקומה השלישית===
מעלתו של הבניין שהיה צמוד ל-770, איפשרה להקים במקום בית דפוס מקומי, ששימש לצורכי הדפסת תורתו של הרבי וכותרי דפוס שהודפסו בהוראתו בלבד. באותם שנים, הרבי הוציא את הגהותיו על השיחות ועל המאמרים בבוקרו של יום שישי, ובמהלך השעות המעטות שעד לכניסת השבת היו חברי המערכת צריכים להספיק לסדר את כל השיחה מחדש, ולהדפיס אותה במאות עותקים.
מכיון שלא היה בנמצא אף בית דפוס שהיה יכול לשרת באופן מיידי את צוות ההוצאה לאור של תורת הרבי, הוכשרה חצי מהקומה השלישית לשמש כבית דפוס, שפעל בבניין עד שנת [[תשס"ה]].
מעלה נוספת בבית דפוס זה היה , שהמדפיסים יכלו לתת למכונה הוראת הדפסה דקות ספורות קודם לכניסת השבת, ולאפשר למכונה לעבוד גם לאחר כניסתה, ולהריד לאחר מכן את הקונטרסים הטריים לזאל הגדול לעיונם של החסידים, מבלי להיכנס לחשש של חילול שבת או טלטול וכדומה.
שימושים נוספים בבית הדפוס היו כאשר הרבי התחיל לחלק קונטרסים בכמויות גדולות שמעולם לא היה ניתן לאמוד את המספרים מראש, ובמשך כל זמן החלוקה עמלו המדפיסים בקומה השלישית להדפיס חוברות נוספות, וכך במהלך החלוקה היו מעבירים ארגזים נוספים של קונטרסים טריים דרך החלו של עזרת נשים קינגסטון עד לסיום החלוקה.
{{פיסקה חסרה}}
{{פיסקה חסרה}}


משתמש אלמוני

תפריט ניווט