שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 56 בתים ,  17:50, 21 בנובמבר 2013
קטג
הרבי יוסף מיאמפולי, היה בנו של רבי המגיד [[יחיאל מיכל מזלאטשוב]] זצוק"ל.
::* בנו היה רבי יצחק ב"ר יוסף מיאמפאלא חתן הרה"ק ר' [[ברוך ממזיבוז]], בן בתו של ה[[בעל שם טוב]]. בנו רבי ברוך רבינוביץ' מיאמפאלא.
:::* בנו רבי ברוך אליעזר חיים רבינוביץ' מיאמפאלא[[ניו יורק]], יש אומרים שהוא היה ה[[אדמו"ר]] הראשון שהתיישב ב[[ארה"ב]].
בניו::::* בנו רבי אליעזר חיים שמואל אברהם רבינוביץ' מיאמפאלא [[ניו יורק]], יש אומרים שהוא היה ה[[אדמו-בראנזוויל ידוע בשם "ר]] הראשון שהתיישב ב[[ארהדער בראנזווילער"ב]].*רבי ברוך פנחס רבינוביץ' מסקוליא חתן רבי אשר ישעיה מקולביסוב.
נכדיו:::::בניו:בני ר' שמואל אברהם מבראנזוויל;*רבי ברוך, רב דקהילת בני אברהם במינעסאטע.*רבי דוד יצחק מדיטרויט.
:::::*רבי שמואל אברהם רבינוביץ' מיאמפאלא-בראנזוויל ידוע בשם "דער בראנזווילער".:::::*רבי ברוך פנחס רבינוביץ' מסקוליא חתן רבי אשר ישעיה מקולביסוב. ::::::בני ר' שמואל אברהם מבראנזוויל;::::::*רבי ברוך, רב דקהילת בני אברהם במינעסאטע.::::::*רבי דוד יצחק מדיטרויט. ::::::בני ר' ברוך פנחס מסקאליע;::::::*רבי דוד יצחק אייזיק רבינוביץ' מסקאליע - [[ווליאמסבורג]] (נפטר [[תשל"ט]]).::::::*רבי מיכל רבינוביץ'.::::::*רבי ישראל רבינוביץ' מקישינוב-מיאמי.
הרב לייב ציוויאק, סבו של האדמו"ר מסקאליע שליט"א מצד אמו, היה אצל הרבי ב[[יחידות]] בי"ג תמוז [[תשמ”א]],<REF> כפי שמובא בספר "בצל החכמה", (ושם (עמ’ 149) מובא גם הסיפור עם האדמו”ר עצמו אך זה מגוחך, כי האדמו"ר עדיין לא נולד אז. יחידות זו נדפסה גם ב"הוספות" לשיחות קודש תשמ"א, עמ’ 770 ואילך.</REF> וסיפר שבשעה שיצא ה[[אדמו"ר הריי"צ]] ממאסרו בשנת [[תרפ"ז]], הורה לו האדמו"ר הקודם מסקאליע, הצדיק הקדוש רבי דוד יצחק אייזיק ראבינאוויטש זצ"ל לעבור לפני התיבה ל[[תפילת שחרית]], ואחר כך ציווה לו לומר [[הלל]] אחר [[שמונה עשרה]].
{{ערך חסר}}
[[קטגוריה:חצרות חסידיותחסידויות ושושלות]]

תפריט ניווט