7,986
עריכות
מ (←התעניינות) |
|||
שורה 100: | שורה 100: | ||
::א. לא קיבלתי תשובה לשאלתי, קראת בעיון או לא?. ב. תכל'ס, אתה עושה את זה כי אתה חושב שכך מפיצים את מעיינות תורת החסידות, או בגלל שאתה מחפש מקום להתבטא? - זה שאחרים הוסיפו ערכים שונים ומשונים, לא הופך אותם לראויים לכך. אני לא בא כאן לקבוע מדיניות, אלא פונה אליך כחסיד אל חסיד, ומתאונן על כך שזמן שהיה יכול להיות מנוצל להפצת המעיינות מתבזבז להוספת ערכים ודיונים שאינם קשורים להפצת המעיינות, וזה חבל! • '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]''' • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 22:48, 3 ביולי 2013 (UTC) | ::א. לא קיבלתי תשובה לשאלתי, קראת בעיון או לא?. ב. תכל'ס, אתה עושה את זה כי אתה חושב שכך מפיצים את מעיינות תורת החסידות, או בגלל שאתה מחפש מקום להתבטא? - זה שאחרים הוסיפו ערכים שונים ומשונים, לא הופך אותם לראויים לכך. אני לא בא כאן לקבוע מדיניות, אלא פונה אליך כחסיד אל חסיד, ומתאונן על כך שזמן שהיה יכול להיות מנוצל להפצת המעיינות מתבזבז להוספת ערכים ודיונים שאינם קשורים להפצת המעיינות, וזה חבל! • '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]''' • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 22:48, 3 ביולי 2013 (UTC) | ||
:::אני מסכים איתך, אבל המינימום, התנאים, זה לא סתם ערכים ונראה לי שאני לא צריך לומר לך שהרבי מזכיר אין ספור פעם את התנאים הקדושים--[[משתמש:אבי כהן50|העורך משה]] - [[שיחת משתמש:אבי כהן50|שיחה]] 22:53, 3 ביולי 2013 (UTC) | :::אני מסכים איתך, אבל המינימום, התנאים, זה לא סתם ערכים ונראה לי שאני לא צריך לומר לך שהרבי מזכיר אין ספור פעם את התנאים הקדושים--[[משתמש:אבי כהן50|העורך משה]] - [[שיחת משתמש:אבי כהן50|שיחה]] 22:53, 3 ביולי 2013 (UTC) | ||
::::שוב, אני לא בא לדון האם צריך שיהיה '''גם'' את זה. מקומו של דיון מעין זה הוא באולם הדיונים, (ולא נראה לי שכדאי לפתוח אותו כי ברור מראש מה תהיה התוצאה...), אבל השאלה היא למה להשקיע בדברים שחשיבותם מוטלת בספק, ולא להשקיע בדברים וודאיים שכולם רוצים בהם ומשקיעים בהם, וחשיבותם עולה לאין ערוך על ערכי התנאים (ושוב, במקום אחר אסביר למה, אבל עצם זה שאתה רואה שרוב המשתמשים מביעים את דעתם הנחרצצת נגד, כנראה שיש להם סיבה). להזכיר את [http://www.chabadlibrary.org/books/admur/tm/11/13/153.htm דברי הרבי הריי"צ] (ראה בקישור המצורף בהרחבה): {{ציטוטון|אף שמלאכת אפיית לחם היא "מלאכה הצריכה במאד", שאין העולם יכול להתקיים בלעדי' כו' – מ"מ, מי שמוכשר להיות "נוקב מרגליות" ונעשה "אופה לחם", אינו ממלא את תפקידו}}. בברכת חסידים • '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]''' • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 22:59, 3 ביולי 2013 (UTC) | ::::שוב, אני לא בא לדון האם צריך שיהיה '''גם''' את זה. מקומו של דיון מעין זה הוא באולם הדיונים, (ולא נראה לי שכדאי לפתוח אותו כי ברור מראש מה תהיה התוצאה...), אבל השאלה היא למה להשקיע בדברים שחשיבותם מוטלת בספק, ולא להשקיע בדברים וודאיים שכולם רוצים בהם ומשקיעים בהם, וחשיבותם עולה לאין ערוך על ערכי התנאים (ושוב, במקום אחר אסביר למה, אבל עצם זה שאתה רואה שרוב המשתמשים מביעים את דעתם הנחרצצת נגד, כנראה שיש להם סיבה). להזכיר את [http://www.chabadlibrary.org/books/admur/tm/11/13/153.htm דברי הרבי הריי"צ] (ראה בקישור המצורף בהרחבה): {{ציטוטון|אף שמלאכת אפיית לחם היא "מלאכה הצריכה במאד", שאין העולם יכול להתקיים בלעדי' כו' – מ"מ, מי שמוכשר להיות "נוקב מרגליות" ונעשה "אופה לחם", אינו ממלא את תפקידו}}. בברכת חסידים • '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]''' • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 22:59, 3 ביולי 2013 (UTC) |