מארש נפוליאון: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 59 בתים ,  22 באוגוסט 2007
אין תקציר עריכה
(+)
 
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
ה[[ניגון]] '''מארש נפליון''' הינו מיוחד במינו ומצטיין בתנועות חזקות ובהפסקות מוחלטות וקצובות המביעות רגשי נצחון. מסורה בידי [[חסידי חב"ד]] שמקור הניגון הוא מהקיסר [[נאפוליון]] בשעה שכבשו את מדינת רוסיה.
ה[[ניגון]] '''מארש נפוליון''' הינו מיוחד במינו ומצטיין בתנועות חזקות ובהפסקות מוחלטות וקצובות המביעות רגשי נצחון. מסורת בידי [[חסידי חב"ד]] שמקור הניגון הוא מהקיסר [[נפוליאון בונפרטה]] בשעה שכבשו את מדינת רוסיה.


אחר-כך כששרו את הניגון לפני [[אדמו"ר הזקן]] אמר: "זהו ניגון נצחון".
אחר-כך כששרו את הניגון לפני [[אדמו"ר הזקן]] אמר: "זהו ניגון נצחון".


ב[[ליובאוויטש]] מנגנים את המראש נפוליון בסיום תפילת נעילה ביום הכיפורים, אחרי אמירת החצי הראשון של הקדיש שקודם התקיעה של "תתקבל".
ב[[ליובאוויטש]] מנגנים את מארש נפוליון בסיום תפילת נעילה ביום הכיפורים, אחרי אמירת החצי הראשון של הקדיש שקודם התקיעה של "תתקבל".


מחזה אלוקי מיוחד במינו היה לראות את [[הרבי שליט"א]] מנופף בידיו הקדושות בכל עוז בעידוד ה"מארש" (בשנים הראשונות היה עולה על כסא קודשו, אחר-כך עשו מדרגות מיוחד, לאפשר לכל הקהל לראותו).
מחזה אלוקי מיוחד במינו היה לראות את [[הרבי שליט"א]] מנופף בידיו הקדושות בכל עוז בעידוד ה"מארש" (בשנים הראשונות היה עולה על כסא קודשו, בשנים מאוחרות יותר, התקינו גרם מדרגות מיוחד, כדי לאפשר לכל הקהל לראותו).


ניגון זה הוא ניגון ק"ע ב[[ספר הניגונים]].
ניגון זה הוא ניגון ק"ע ב[[ספר הניגונים]].
254

עריכות

תפריט ניווט