אגרות קודש (אדמו"ר הרש"ב): הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
←‏תחילת העבודה: עריכה קלילה
מ (←‏תחילת העבודה: עריכה קלילה)
שורה 2: שורה 2:


== תחילת העבודה ==
== תחילת העבודה ==
לאחר [[חג השבועות]] [[תשמ"א]] קיבל הרב לוין הוראה להתחיל לאסוף את מכתבי [[אדמו"ר הרש"ב]]. הוא התחיל לאסוף את מכתבי כ"ק אדמו"ר מוהרש"ב נ"ע, שב[[ספריית חב"ד]], אצל אספנים ועוד. במשך הקיץ היו חילופי מכתבים בינו לבין [[הרבי]] בנוגע לאופן עריכת הספר.
לאחר [[חג השבועות]] ה'[[תשמ"א]] קיבל הרב לוין הוראה מ[[הרבי]] להתחיל לאסוף את מכתבי [[הרבי הרש"ב]]. הוא התחיל לאסוף את המכתבים שב[[ספריית חב"ד]], אצל אספנים ועוד. במשך הקיץ היו חילופי מכתבים בינו לבין הרבי בנוגע לאופן עריכת הספר.


*חלקים א' וב' - במשך חורף [[תשמ"ב]] ערך (יחד עם ר' [[יוסף יצחק איידלמן]]) את החלקים, ובאביב הוציאם לאור, בצירוף מפתחות.
*חלקים א' וב' - במשך חורף ה'[[תשמ"ב]] ערך (יחד עם ר' [[יוסף יצחק איידלמן]]) את החלקים, ובאביב הוציאם לאור, בצירוף [[ספר מפתחות|מפתחות]].
*חלקים ג' - ה' - אחרי גמר [[משפט הספרים]], בחורף [[תשמ"ו]], ראה הרב לוין שיש בארכיון עוד הרבה אגרות מאת כ"ק אדמו"ר מוהרש"ב שעדיין לא נדפסו. בז' אד"ש שאל האם להוציא לאור חלקים נוספים, ונענה בחיוב. החלקים נדפסו בין החדשים מנ"א [[תשמ"ו]] – [[טבת]] [[תשמ"ז]]. ובכרך ה', נדפסו גם הפס"ד והתשובות ההלכתיות של אדמו"ר הרש"ב.
*חלקים ג' - ה' - אחרי גמר [[משפט הספרים]], בחורף ה'[[תשמ"ו]], ראה הרב לוין שיש בארכיון עוד הרבה אגרות מהרבי הרש"ב שעדיין לא הודפסו. ב[[ז' אדר]] שני שאל את הרבי האם להוציא לאור חלקים נוספים, ונענה בחיוב. החלקים נדפסו בין החודשים [[מנחם אב]] ה'[[תשמ"ו]] – [[טבת]] ה'[[תשמ"ז]]. בכרך ה', נדפסו גם הפסקי דין והתשובות ההלכתיות של הרבי הרש"ב.
*חלק ו' - יצא לאור בשנת [[תשע"א]].
*חלק ו' - יצא לאור בשנת ה'[[תשע"א]].


==קישורים חיצונים==
==קישורים חיצונים==

תפריט ניווט