שיחת משתמש:שנוזל: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נהנה שלא כדין
(נהנה שלא כדין)
שורה 3: שורה 3:
ואף שלא שמעתי את כוונת הדברים, הרי שלכאורה, כהרגלו, הוא רצה שנמשיך לחשוב לבד...
ואף שלא שמעתי את כוונת הדברים, הרי שלכאורה, כהרגלו, הוא רצה שנמשיך לחשוב לבד...
ולכאורה כוונתו היתה לומר, שלכל אורך שנות נשיאותו של הרבי היה אפשר לדבר בגוף נסתר על מלך המשיח, אבל כעת כשאנחנו נמצאים במערכה האחרונה המכריעה והגורלית ביותר, הרי שאין ברירה אלא להתנהג באופן של "מראה באצבעו ואומר זה", ולצאת ברגע זה ממש למבצעים, ולפרסם לכל אנשי הדור ש"יש נביא בישראל, והרוצה ללכת לבטח דרכו לא יהין להרים ידו או רגלו מבלי לשאול בעצתו", ועד הבשורה העיקרית, הנבואה ש"לאלתר לגאולה", ו"הנה זה [[הרבי שליט"א]] [[מלך המשיח]] בא, וכבר בא". [[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|שיחה]] 18:36, 1 במרץ 2013 (IST)
ולכאורה כוונתו היתה לומר, שלכל אורך שנות נשיאותו של הרבי היה אפשר לדבר בגוף נסתר על מלך המשיח, אבל כעת כשאנחנו נמצאים במערכה האחרונה המכריעה והגורלית ביותר, הרי שאין ברירה אלא להתנהג באופן של "מראה באצבעו ואומר זה", ולצאת ברגע זה ממש למבצעים, ולפרסם לכל אנשי הדור ש"יש נביא בישראל, והרוצה ללכת לבטח דרכו לא יהין להרים ידו או רגלו מבלי לשאול בעצתו", ועד הבשורה העיקרית, הנבואה ש"לאלתר לגאולה", ו"הנה זה [[הרבי שליט"א]] [[מלך המשיח]] בא, וכבר בא". [[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|שיחה]] 18:36, 1 במרץ 2013 (IST)
==נהנה מאגודתנו שלא כדין==
ב[[קונטרס עץ חיים]] מתבטא [[אדמו"ר הרש"ב]] על [[תמים]] שלומד ב[[תומכי תמימים]] ואינו מקפיד על שמירת הסדרים, שהוא "נהנה מאגודתנו שלא כדין".
בשם המשפיע החסידי ר' [[משה נפרסטק|מושק'ה נפרסטק]] מ[[כפר חב"ד]] מבארים, שהרי לא באמת שייכת הנאה גשמית מתומכי תמימים. לא מהאוכל, ולא מהלינה, לא מהתאורה ולא משום דבר אחר, אלא שהוא נהנה מאגודתינו שלא כדין בכך שאין לו ספיקות באמונה.
ובחג ה[[פורים]] דשנה זו, אמר אחד מהבחורים ב[[התוועדות]] הגדולה ב[[צפת]] עיה"ק כטוב ליבו ביין, ש"כל מי שלומד ב[[ישיבת חח"ל צפת|צפת]] ולא לומד [[גאולה ומשיח]] - '''הרי הוא נהנה מאגודתינו שלא כדין"!'''' [[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|שיחה]] 06:41, 7 במרץ 2013 (IST)

תפריט ניווט