שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
כנ"ל באג"ק אדה"ז
[[קובץ:אגק אדמו"ר האמצעי.jpg|שמאל|ממוזער|250px|שער הספר 'אגרות קודש' של [[אדמו"ר האמצעי]]]]
הספר '''אגרות קודש אדמו"ר האמצעי''' כולל אגרות מ[[אדמו"ר האמצעי]], בענייני [[תורת החסידות]], ענייני הכלל וענייני הפרט. נערך על ידי הרב [[שלום דובער לוין]].
==חלק א'ההוצאה הראשונה==
חלק א' כולל מ"ג אגרות מאדמו"ר האמצעי, בענייני תורת החסידות, ענייני הכלל וענייני הפרטיצא לאור בחודש [[אלול]] [[תש"מ]] (ושוב בשנת [[תשמ"ז]]) בכרך אחד עם [[אגרות קודש אדמו"ר הזקן]] ו[[אגרות קודש אדמו"ר הצמח צדק]].
האגרת הראשונה היא מ"קיץ [[תקס"ד]]" בדבר "התעוררות ב[[עבודת התפילה]]", והאגרת האחרונה היא מ[[כסלו]] [[תקפ"ח]] ל[[אדמו"ר הצמח צדק]] בקשר לחתונת בנו. אחד עשרה אגרות שנדפסו לא ידוע לנו זמנם. הספר נערך על ידי הרב [[שלום דובער לוין]]. יצא לאור בחודש [[אלול]] [[תש"מ]] ובשנת [[תשמ"ז]] בכרך אחד עם [[אגרות קודש אדמו"ר הזקן]] ו[[אגרות קודש אדמו"ר הצמח צדק]]. ==חלק ב'== חלק ב' כולל ח' אגרות מאדמו"ר האמצעי, בענייני תורת החסידות, ענייני הכלל וענייני הפרט. האגרת הראשונה היא מ"שבט [[תקע"ג]]" בדבר "[[מעמד]]", והאגרת האחרונה היא מ[[כסלו]] [[תקפ"ה]] בקשר להדפסת [[תורת חיים]]. שלוש אגרות שנדפסו לא ידוע לנו זמנם. הספר נערך על ידי הרב [[שלום דובער לוין]]. יצא לאור בשנת [[תשנ"ג]] בכרך אחד עם [[אגרות קודש אדמו"ר הזקן]] ח"ב ו[[אגרות קודש אדמו"ר הצמח צדק]] ח"ב.
==המהדורה החדשה==
בכסלו ב[[כסלו]] תשע"ג הוציא הרב לווין את האגרות בספר יצא לאור אגרות קודש אדמו"ר ההאמצעי בכרך נפרד בפני עצמו עם הוספה של הרבה אגרות חדשות (בסך הכל כשמונים אגרות) בהוצאה חדשה ומתוקנת עם מבוא מפורט על תוכן האגרות, הספר כולל כשמונים אגרות תצלומים של אדמו"ר האמצעיכל האגרות שהגיעו לידינו בכתב ידו הק' ונספחים. ==קישורים==
==קישורים חיצוניים==
*[http://www.hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=31632&st=&pgnum=242 לקריאת חלק א'] {{הב}}
 
*[http://hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=31631&st=&pgnum=76&hilite= לקריאת חלק ב'] {{הב}}
[[קטגוריה:ספרי אדמו"ר האמצעי]]

תפריט ניווט