שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 540 בתים ,  17:31, 19 ביולי 2012
:יישר כח! כעת יש לי בקשה קטנה אליך, ומקווה אני שתבין את חשיבות הענין, ובפרט שהרבי זעק על כך בעשרות מקומות. כמדומה שאותו משמיצן נחה דעתו בכך שיש גירסאות קודמות של הדף עם השמצותיו, ולכן לא ניסה לערוך את הדף שוב ושוב, כמנהגו באתרים אחרים שלא להתייאש, ולהתיש את מנהלי האתרים בהצפת טוקבקים עם השמצות וכו'. אני יודע זאת מקרוב. כעת ככל הנראה, לאחר שהוא יווכח בכך שהדף נמחק, הוא ינסה שוב ושוב לערוך את הדף, ויאלץ אותך להפעיל הגנה על הערך, ולמחוק את הדפים הקודמים. לבד מהטרחה המיותרת שתהיה לך, והצורך לעקוב אחרי הדף כל הזמן, יש בכך חסרון ענק - כעת הערך הזה (אני בכונה לא נוקב בשמו, וכבר ידוע לך במה מדובר) מופיע כמעט ראשון בחיפוש בגוגל. זה דבר חשוב מאין כמוהו, לכל אותם רבבות אנשים שחיפשו או יחפשו את הערך בגוגל וירצו ללמוד ולדעת, ללא השפעה מהתעמולה האדירה שמתנהלת בנושא. המחיקות החוזרות ונשנות יורידו את הערך מטה מטה, ואני אומר זאת מניסיון - עקבתי אחרי הדברים. לזאת אבקשך - להפעיל הגנה על הערך לזמן בלתי מוגבל, או לאפשר עריכה רק למשתמשים בעלי ותק של 30 עריכות וכו' (בדומה לויקיפדיה), שזאת אופציה נחמדה להגנה מפני מזיקים. בברכת שבת שלום, [[משתמש:אליהו בן נעים|אליהו בן נעים]] - [[שיחת משתמש:אליהו בן נעים|שיחה]] 13:54, 13 ביולי 2012 (IDT)
::האם תוכל להתייחס לדבריי? [[משתמש:אליהו בן נעים|אליהו בן נעים]] - [[שיחת משתמש:אליהו בן נעים|שיחה]] 15:22, 16 ביולי 2012 (IDT)
:::אין לי כרגע הרבה זמן. לא ראיתי צורך ממשי לנעול את הערך, גם לא חלקית. בכלל, נעילת ואפילו הגנת ערך היא ברירת מחדל שנעשית רק מחוסר ברירה. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], כ"ט בתמוז ה'תשע"ב 17:31, 19 ביולי 2012 (IDT)
== לבירור ==

תפריט ניווט