שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 10 בתים ,  12:38, 12 ביוני 2012
אין תקציר עריכה
הרב ברוין נולד לר' חיים אליעזר ברוין, רב בפלטבוש ובנו של הרב שלמה זלמן ברוין מחבר סדרת "שערים המצויינים בהלכה". בבחרותו למד בישיבת "חתם סופר" ו"כוכב מיעקב צ'בין". במהלך לימודיו בצ'בין התקרב ל[[חסידות חב"ד]] ועבר לישיבת [[תומכי תמימים קרית גת]], שם התקרב ל[[משפיע]] הרב [[משולם זושא אלפרוביץ']]. בהמשך למד גם בישיבות; [[אהלי תורה קראון הייטס]], [[ישיבה גדולה דסידני]] ו[[תומכי תמימים המרכזית 770]]. בתקופת לימודיו ב-[[770]] היה חבר בצוות ה[[חוזר]]ים וה[[הנחה|מניח]]ים של [[כ"ק אדמו"ר שליט"א]].
הרב נישא לרעייתו לבית לבתו של הרב [[חיים שלום דובער ליפסקר]] ולאחר נישואיו עבר עבד ב[[ועד להפצת שיחות]]. במקביל שימש גם כעורך הפסקים של הרב [[יהודה קלמן מארלו]] ושאר חברי הבד"ץ, יחד עם עבודתו בסדרת 'שערים המצויינים בהלכה' של סבו.
בשנה [[תשנ"ה]] עבר לסידני וכעבור זמן קצר מונה למנהל המתיבתא ולרב קהילת צמח צדק. תקופה מסויימת שימש כסיו"ר ועד רבני סידני. במהלך שהותו בסידני היה ביחסים קרובים עם הרב [[יצחק דוד גרונר]]. בשנת [[תשס"ח]] פעל והצליח לאחד בין קהילתו לקהילת 'ישיבה סנטר' בהנהגת הרב [[פנחס פלדמן]]{{הערה|1=[http://chabad.info/index.php?url=article_he&id=55412], [http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=38621], [http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=40696].}}.

תפריט ניווט