בשעה שהקדימו תער"ב: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
[[תמונה:Hrr-besh1.jpg|left|thumb|250px|חלק א' של ההמשך]]ה'המשך הגדול הידוע בשם "בשעה שהקדימו, תער"ב" התחיל כ"ק [[אדמו"ר הרש"ב]] לאמרו ביום א' דחג-השבועות תער"ב בליובאוויטש, וסימו שבת פר' וירא תרע"ו ברוסטוב, במאמר המתחיל "וה' אמר המכסה אני מאברהם". ובו קב"ד מאמרים. ויש בכתובים חלק שני שלא אמרו' ולא נחלק למאמרים. סך הכולל - בג' חלקים - נמצאים מאה ארבעים וארבע מאמרים, וגם חלק שלא נאמר.
[[תמונה:Hrr-besh1.jpg|left|thumb|250px|חלק א' של ההמשך]]ה'המשך הגדול הידוע בשם "בשעה שהקדימו, תער"ב" התחיל כ"ק [[אדמו"ר הרש"ב]] לאמרו ביום א' דחג-השבועות תער"ב בליובאוויטש, וסימו שבת פר' וירא תרע"ו ברוסטוב, במאמר המתחיל "וה' אמר המכסה אני מאברהם". ובו קב"ד מאמרים. ויש בכתובים חלק שני שלא אמרו ולא נחלק למאמרים. סך הכולל - בג' חלקים - נמצאים מאה ארבעים וארבע מאמרים, וגם חלק שלא נאמר.


בהמשך זה נתבארו עיקרי תורת החסידות, ועם אמירתו התחילה תקופה חדשה בהתרחבות תורת החסידות, וכל הענינים העמוקים בחסידות מבוארים בהרחבה כדברים מוחשיים רגילים.
בהמשך זה נתבארו עיקרי תורת החסידות, ועם אמירתו התחילה תקופה חדשה בהתרחבות תורת החסידות, וכל הענינים העמוקים בחסידות מבוארים בהרחבה כדברים מוחשיים רגילים.


בגוף כתי"ק של כ"ק [[אדמו"ר מהורש"ב]] נ"ע מתחלק ההמשך לארבע:  
גוף כתי"ק של כ"ק [[אדמו"ר מהורש"ב]] נ"ע מתחלק ההמשך לארבע:  


פנים המאמרים - קעג עמודים, כל עמוד עם עה-פ שורות.
פנים המאמרים - קעג עמודים, כל עמוד עם עה-פ שורות.


בקונטרס בפני עצמו נכתבו התחלת וסיום כל מאמר ומאמר והוספות והגהות עליהם - שמה עמודים.
קונטרס בפני עצמו נכתבו התחלת וסיום כל מאמר ומאמר והוספות והגהות עליהם - שמה עמודים.


לאחר זמן חיקל כ"ק אדמו"ר מהורש"ב רוב ההמשך לפרקים וכתב קיצור לכל פרק - מו עמודים.
לאחר זמן חילק כ"ק אדמו"ר מהורש"ב רוב ההמשך לפרקים וכתב קיצור לכל פרק - מו עמודים.


החלק שלא נאמר - עה עמודים.
החלק שלא נאמר - עה עמודים.

תפריט ניווט