בשעה שהקדימו תער"ב: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
[[תמונה:תמונה:Hrr-besh1.jpg
[[תמונה:Hrr-besh1.jpg|left|thumb|250px|חלק א' של ההמשך]]ה'המשך הגדול הידוע בשם "בשעה שהקדימו, תער"ב" התחיל כ"ק [[אדמו"ר הרש"ב]] לאמרו ביום א' דחג-השבועות תער"ב בליובאוויטש, וסימו שבת פר' וירא תרע"ו ברוסטוב, במאמר המתחיל "וה' אמר המכסה אני מאברהם". ובו קב"ד מאמרים. ויש בכתובים חלק שני שלא אמרו' ולא נחלק למאמרים. סך הכולל - בג' חלקים - נמצאים מאה ארבעים וארבע מאמרים, וגם חלק שלא נאמר.
|left|thumb|250px|חלק א' של ההמשך]]ה'המשך הגדול הידוע בשם "בשעה שהקדימו, תער"ב" התחיל כ"ק [[אדמו"ר הרש"ב]] לאמרו ביום א' דחג-השבועות תער"ב בליובאוויטש, וסימו שבת פר' וירא תרע"ו ברוסטוב, במאמר המתחיל "וה' אמר המכסה אני מאברהם". ובו קב"ד מאמרים. ויש בכתובים חלק שני שלא אמרו' ולא נחלק למאמרים. סך הכולל - בג' חלקים - נמצאים מאה ארבעים וארבע מאמרים, וגם חלק שלא נאמר.


בהמשך זה נתבארו עיקרי תורת החסידות, ועם אמירתו התחילה תקופה חדשה בהתרחבות תורת החסידות, וכל הענינים העמוקים בחסידות מבוארים בהרחבה כדברים מוחשיים רגילים.
בהמשך זה נתבארו עיקרי תורת החסידות, ועם אמירתו התחילה תקופה חדשה בהתרחבות תורת החסידות, וכל הענינים העמוקים בחסידות מבוארים בהרחבה כדברים מוחשיים רגילים.