שיחה:אלעד: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 21 בתים ,  12 ביוני 2011
שורה 71: שורה 71:
::תוכל להוסיף לערך. על עובדות השנויות במחלוקת יש לבצע דיון ולהסביר את העריכה. --אסאך הצלחה, און א פריילעכע טאג, היום ב' באלול ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]] 16:02, 12 באוגוסט 2010 (UTC)
::תוכל להוסיף לערך. על עובדות השנויות במחלוקת יש לבצע דיון ולהסביר את העריכה. --אסאך הצלחה, און א פריילעכע טאג, היום ב' באלול ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]] 16:02, 12 באוגוסט 2010 (UTC)


חייב לציין: הרב סילברמן כן נלחם נגד הרב המד"א. אפשר להתקשר להרב ולשאול. הרב סילברמן מפרסם שיש לו בית הוראה ושהוא פוסק הלכות, הגב' לאה סילברמן אשתו יחד עם ר' בועז שורץ מנהלים מערכה שלימה על הגנים נגד הרב. הרב טוען שהגנים שייכים לקהילה ונבנו עבור ילדי הקהילה ולא רכוש פרטי של סילברמן/שורץ ולא ייתכן לשמד"א אין מה לאמר בעיניין חינוך הילדים של הקהילה. הגב' לאה סילברמן ור' בועז שוורץ הקימו וניהלו בהצלחה רבה את הגנים שנים רבות אבל לא מוכנים לקבל את מרותו של הרב המד"א וחבל, ולכן בשנת הלימודים תשע"א הגנים עברו בהוראת הרב המד"א לניהול של מוסדות הקהילה ע"י עמותת חב"ד אלעד.
חייב לציין: הרב סילברמן כן נלחם נגד הרב המד"א. אפשר להתקשר להרב ולשאול. הרב סילברמן מפרסם שיש לו בית הוראה ושהוא פוסק הלכות, הגב' לאה סילברמן אשתו יחד עם ר' בועז שורץ מנהלים מערכה שלימה על הגנים נגד הרב. הרב טוען שהגנים שייכים לקהילה ונבנו עבור ילדי הקהילה ולא רכוש פרטי של סילברמן/שורץ ולא ייתכן לשמד"א אין מה לאמר בעיניין חינוך הילדים של הקהילה. הגב' לאה סילברמן ור' בועז שוורץ הקימו וניהלו בהצלחה רבה את הגנים שנים רבות אבל לא מוכנים לקבל את מרותו של הרב המד"א וחבל, ולכן בשנת הלימודים תשע"א הגנים של ממ"ד חב"ד עברו בהוראת הרב המד"א לניהול של מוסדות הקהילה ע"י עמותת חב"ד אלעד.


'''חייב להגיב''' : הרב סילברמן לא נלחם נגד הרב ירוסלבסקי בנושא בית ההוראה .הסיפור היה כך:  הרב סילברמן פירסם שיש לו בית הוראה בשנת תשס"ה שנתיים לפני שהיו בכלל בחירות לרב קהילת חב"ד. גם אחרי הבחירות למשך עוד שנתיים , הרב סילברמן ניגש לרב ירוסלבסקי והראה לו את לוח השנה השנתי שהוא מתכנן להוציא בה היה כתוב שיש לרב סילברמן גם כן בית הוראה בעיר והרב ירוסלבסקי לא העיר שום דבר ואדרבה צירף ללוח דברי ברכה להדפיס בכתב. רק שלוש שנים אחרי בחירת הרב ירוסלבסקי, קיבל הרב סילברמן הזמנה לפגישה עם הרב ירוסלבסקי בה התבקש לא לפרסם עוד שהבית הוראה שלו הוא מטעם חב"ד בעיר. ואכן מאותו פגישה, הרב סילברמן מחק את הבית הוראה מכל הפרסומים שלו מטעם בית חב"ד אלעד.גם בפרסום אחר של רשימת המוצי"ם באלעד בספר הטלפונים נהיה בקשר שמציין שמות מורי הוראה באלעד , בחר להמשיך לציין את הרב סילברמן כמו"צ בעיר , זה היה על דעתם - לא מטעם חב"ד וללא כל קשר לחסידות חב"ד.לאידך, זהו אחריותה של הקהילה לדאוג שרבם יכנס לספר טלפונים כרב קהילת חב"ד וכמורה צדק של חב"ד .
'''חייב להגיב''' : הרב סילברמן לא נלחם נגד הרב ירוסלבסקי בנושא בית ההוראה .הסיפור היה כך:  הרב סילברמן פירסם שיש לו בית הוראה בשנת תשס"ה שנתיים לפני שהיו בכלל בחירות לרב קהילת חב"ד. גם אחרי הבחירות למשך עוד שנתיים , הרב סילברמן ניגש לרב ירוסלבסקי והראה לו את לוח השנה השנתי שהוא מתכנן להוציא בה היה כתוב שיש לרב סילברמן גם כן בית הוראה בעיר והרב ירוסלבסקי לא העיר שום דבר ואדרבה צירף ללוח דברי ברכה להדפיס בכתב. רק שלוש שנים אחרי בחירת הרב ירוסלבסקי, קיבל הרב סילברמן הזמנה לפגישה עם הרב ירוסלבסקי בה התבקש לא לפרסם עוד שהבית הוראה שלו הוא מטעם חב"ד בעיר. ואכן מאותו פגישה, הרב סילברמן מחק את הבית הוראה מכל הפרסומים שלו מטעם בית חב"ד אלעד.גם בפרסום אחר של רשימת המוצי"ם באלעד בספר הטלפונים נהיה בקשר שמציין שמות מורי הוראה באלעד , בחר להמשיך לציין את הרב סילברמן כמו"צ בעיר , זה היה על דעתם - לא מטעם חב"ד וללא כל קשר לחסידות חב"ד.לאידך, זהו אחריותה של הקהילה לדאוג שרבם יכנס לספר טלפונים כרב קהילת חב"ד וכמורה צדק של חב"ד .
משתמש אלמוני

תפריט ניווט