שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
:::אני חושב שיש עוד הרבה מידע ופרטים על אחיו של הרבי ועל משפחתו ששייך להוסיף כאן, אבל קודם כל חייבים להחליט אם בכלל רוצים לדעת יותר... --[[משתמש:Shmuel Munkes|שמואל מונקס]] - [[שיחת משתמש:Shmuel Munkes|שיחה]] 07:10, 18 במאי 2011 (UTC)
::::אנציקלופדיה חיה על מידע ועובדות. מי שלא רוצה לדעת, שיקרא אתרי חדשות. כאן נמצאים בשביל לכתוב עובדות! בנושאים רגישים, ניתן תמיד לעדן את הדברים בניסוח הולם. נודה לך מאוד באם תעדכן את כל המידע הידוע לך. לגבי הניסוח וכו', נדון על כך אח"כ. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], י"ד באייר ה'תשע"א 07:14, 18 במאי 2011 (UTC)
:::::להכניס מידע - כן. להכניס דברים שפוגעים ברבי - לא. המדד לא צריך להיות קשור בכלל לכל הקשקושים שאתם רואים בויקיפדיה וכל הפוליטיקלי קורקט אלא מדד אחד פשוט: הייתם שולחים כזה ערך לרבי? אם כן - מעולה. אם לא - תסירו מיד. לדעתי דף השיחה כפי שהוא כעת - אף אחד לא היה מעיז לשלוח לרבי. אז לכן יש כאן הרבה מה למחוק.{{אנונימי}}::::::את כל החב"דפדיה אף אחד לא היה מעיז לשלוח לרבי - כי מאיפה ההיתר להיכנס בכלל לאינטרנט. המדד, לדעתי, הוא בניסוח החסידי וצורת הגשת הדברים מזווית חב"דית ("אלוקית") ובזה יחודיותינו. מי שחושב שיש דברים שצריך להסתיר אותם כי הם מביישים את חב"ד ומבזים את שמה הטוב - שנראה אותו אומר זאת ליד הרבי. אם לא - שישתוק וגם לא יכתוב זאת כאן! --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], י"ד באייר ה'תשע"א 17:05, 18 במאי 2011 (UTC)
== פרטים נוספים שאפשר להכניס ==

תפריט ניווט