פתיחת התפריט הראשי

משתמש:כתית למאור/מספרים

< משתמש:כתית למאור
גרסה מ־21:04, 28 ביולי 2020 מאת כתית למאור (שיחה | תרומות) (←‏עשרים)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)

עשרים ואחדעריכה

אך טוב לישראל.

עשרים ושתייםעריכה

בך יברך ישראל. אחד עשר בכפליים. המספר אחד עשרה מורה על הלמעלה מסדר ההשתלשלות, וכ"ב הוא אחד עשר בכפליים המורה על הלמעלה מסדר ההשתלשלות שחודר ובא מההשתלשלות עצמו[1].

עשרים ושלושעריכה

עשרים וארבעעריכה

כתבי הקודש. "כד" ותמלא כדה ותעל - בכ"ד ספרים.

עשרים וחמשעריכה

כה - נבואת שאר הנביאים.

עשרים וששעריכה

בגימטריה שם הוי'.

עשרים ושבעעריכה

זך - מורה על בירור וזיכוך העולם (ובפרט בדור השביעי שבו יצרפו ויזככו רבים..).

עשרים ושמונהעריכה

כח.

עשרים ותשעעריכה

שלושיםעריכה

מספר הימים בחודש מלא. שלושים יום קודם החג צריך להתחיל לעסוק בהלכות החג.

שלושים ואחתעריכה

גימטריא שם א-ל.

שלושים ושנייםעריכה

ל"ב נתיבות חכמה.

שלושים ושלושעריכה

גל עיני ואביטה נפלאות מתורתך. ל"ג בעומר.

שלושים וששעריכה

ל"ו צדיקים נסתרים.

שלושים ותשעעריכה

ט"ל אורות טלך. ל"ט אבות מלאכות.

ארבעים ושנייםעריכה

שם מ"ב, שם הוי' במילוי אל"פים.

ארבעים ותשעעריכה

מ"ט שערי בינה. מ"ט ימי העומר. שלימות בירור המידות.

חמישיםעריכה

שער הנו"ן (חמישים שערי בינה).

חמישים ושתייםעריכה

שם ב"נ - שם הוי"ה במילוי ה"ה.

שישיםעריכה

מבטל כל מיני רע.

שבעיםעריכה

שלימות בירור המידות.

מאהעריכה

מורה על הכתר, שלימות של עשר פעמים עשר. סיום בירור המידות ולכן בן מאה כאילו מת ועבר מן העולם.

הערות שוליים

  1. מבואר באריכות בש"פ יתרו תשנ"ב