שיחה:ועד תלמידי התמימים
הסתייגות
בקרב רבות מהנהלות ישיבות חב"ד לא מקובלת פעילות ה'וועד' כתוצאה מכך שהקמתו נעשתה לאחר שארגון את"ה העולמי שהוקם מספר שנים קודם כבר עוסק בהצלחה באותם תחומים לאותו קהל יעד. כמו"כ 'ועד' זה משיג את גבולו של את"ה בכך שהוא מקיים את אותה הפעילות.
את מרבית הפעילויות אותם מקיים ה'ועד' יזם והפעיל ארגון את"ה בשנים קודמות. הסיבה שעומדת מאחורי ועד זה היא פוליטית לחלוטין. פעילות הועד ממומנת ע"י אנשים שמזוהים בחב"ד כמחרחרי ריב גדולים.
עניין נוסף. הערך נארה שהועתק מאיפה שהוא ומלא בעובדות שאינם נכונות (כאחד שחי בעולם הישיבות החל מתשס"ד אני יודע בדיוק מה הייתה ומה פעילות הועד בהווה). בעז"ה אמצא את ההזדמנות לערוך 'הגהה' לערך. --לל (מדברים) 08:26, 15 ביוני 2010 (UTC)
- אני מדוע למה שאתה מדבר ואכן כדאי שתערוך את הערך, אך מבלי להתעלם מעובדות ופעילות ענפה שהם מבצעים. את הנטיה הפוליטית ו"השגת הגבול" (אם שייך בכלל בנושאים אלו) יש לציין במילים ספורות בפיסקה העוסקת בייסוד הוועד ובלי להגזים ולהיסחף לפוליטיקע. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 08:48, 15 ביוני 2010 (UTC)
מענדי קנלסקי לא ראוי לערך לענ"ד. הוא אברך צעיר ולא משהו מיוחד בנוף החבד"י.
אם בכל זאת חולקים עלי אז אפשר לכתוב עליו שלמד בצעירותו במגדל העמק ולאחמ"כ ב-770. שימש כמפקד בקעמפ אורו של משיח ובעת לימודיו ב-770 הקים את ועד תלמידי התמימים. כיום משמש כמשפיע בשיעור א' שח הישיבה הקטנה בקרית גת. --לל (מדברים) 05:20, 25 ביוני 2010 (UTC)
- כמובן שאינו מצדיק ערך. יוכח גם "כמות המידע" שכתבת עליו. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 10:03, 25 ביוני 2010 (UTC)
בפסקה ביקורת
נראה במוחש כי היא נכתבה מוך מניע פוליטי [הלשון: בעלי הדעה השונה]. לדעתי כדאי למחוק פסקה זו המוסיפה ומחריפה מחלוקת. ר'ובן - שיחה 22:05, 20 באוקטובר 2011 (UTC)
- אדרבה, הצע ניסוח מעודן יותר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בתשרי ה'תשע"ב 20:46, 22 באוקטובר 2011 (UTC)
- אין צורך בניסוח מעודן פשוט למחוק את הפיסקה. ר'ובן - שיחה 07:41, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- אם משתמשים נוספים יסכימו, ניתן יהיה למחוק. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בתשרי ה'תשע"ב 20:37, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- מתנגד, הרי העניין פשוט, ופוליטי לא פוליטי זה בדיוק מה שהוועד בא לעשות...פרידבערג - שיחה 23:20, 26 בינואר 2012 (UTC)
- גם לדעתי יש למחוק פסקה זו, לא כתוב בה כלום חוץ מזה ש"בחב"ד יש פוליטיקה". פאלע - שיחה
- אין צורך להפוך את הערך לזירת התגוששות. לא כתוב פה שום דבר רע על הוועד, אלא רק ביקורת מקובלת ומנומסת. הלוואי על כל ארגון שיבקרו את פעילותו באופן הזה. לעומת זאת, אם נשמיט את הפיסקא אנ"שים רבים ידירו את רגליהם מלתרום כאן, בטענה שיש כאן יותר מידי "קונצנזוס" (הטענה לא מוצדקת, והלוואי... ). בכל אופן אם בכל זאת מתעקשים לספור קולות, אז אני מצביע נגד המחיקה. להתראות - שיחה 13:49, 7 באפריל 2014 (UTC)
- גם לדעתי יש למחוק פסקה זו, לא כתוב בה כלום חוץ מזה ש"בחב"ד יש פוליטיקה". פאלע - שיחה
- מתנגד, הרי העניין פשוט, ופוליטי לא פוליטי זה בדיוק מה שהוועד בא לעשות...פרידבערג - שיחה 23:20, 26 בינואר 2012 (UTC)
- אם משתמשים נוספים יסכימו, ניתן יהיה למחוק. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בתשרי ה'תשע"ב 20:37, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- אין צורך בניסוח מעודן פשוט למחוק את הפיסקה. ר'ובן - שיחה 07:41, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
מחילה זה כתוב מעוגן מידי צריך להיכנס בהם קצת יותר כן!!הם באו להילחם באת"ה העולמי"!!!!!!! -- נכתב ע"י ד.ר ששכח לחתום את שמו. ממש לא מסכים עם הגישה, לצערנו היו מקומות שבהם את"ה העולמי לא נכנס- כמו תות"ל לוד וכיו"ב, והועד הגיע למלא את החיסרון הזה- אין שום סיבה לקטע 'ביקורת'- הם לא פונים לאותו קהל יעד... אשמח אם הוא ימחק.--תמים של הרבי - שיחה, 18:41, י"ט בניסן, ה'תשפ"ב 18:41, 20 באפריל 2022 (UTC)
תבנית לעריכה
הנה עוד ערך שהושמה בו תבנית לעריכה שיש להחליפה כעת בתבנית:בבדיקה שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 02:03, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
שחזור
מישהו עם הכתובת 83.130.125.48 ערך את דף השיחה. מכיון שלא מקובל לערוך הודעות של משתמשים אחרים שיחזרתי את הדף לכפי שהיה קודם לכן.
גם בערך עצמו אותו משתמש ביצע כמה עריכות, חלקן כללו השחתות וחלק נוסף דברים שאין מקומם באנציקלופדיה (זה היה נראה כמו דף פרסומת). כיון שאין בכוונתי להתחיל לברור בין עריכותיו - שיחזרתי את כולן.יוסי ג - שיחה 20:59, 8 בדצמבר 2013 (UTC)
- כך נאה. אנו מקבלים כל עריכה בברכה, ובלבד שתהיה אנציקלופדית. מי שרוצה להרחיב ערך, יתכבד ויתאמץ לעמוד בקריטריונים הראויים, או יפעל קמעה קמעה עד שילמד את הסגנון והכללים הנדרשים. --שיע • שיחה ט"ו בטבת ה'תשע"ד 22:54, 18 בדצמבר 2013 (UTC)
תמונת הסמל
--אוריאור - שיחה 21:31, 24 בספטמבר 2015 (UTC)יש סמל עדכני יותר (מופיע ב'ערך' בויקיפדיה) אוריאור - שיחה 21:31, 24 בספטמבר 2015 (UTC)
תבנית עריכה
מה חסר? ומדוע הערך נעול?
מגזין תחיינו אינו מיועד עבור התמימים בלבד, אלא עבור כל אנ"ש. לכן הוא גם מופץ גם בקהילות אנ"ש ולא רק בהיכלי הישיבות.--5778 - משיח נאו! - שיחה 23:37, 25 באפריל 2016 (UTC)
- זה נעול מפני אנונומי שהשחית בקביעות. אם משהו רוצה לערוך, נא להודיעני, ואפתח לכמה ימים. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ז בניסן ה'תשע"ו, למניינם 23:40, 25 באפריל 2016 (UTC)
- שלום שלום. אגב, ראית מה שכתבתי בשיחה:האוהל?
- לא דחוף לי לערוך דווקא. רק תוסיף מה שכתבתי לגבי המגין "תחיינו", וכן שהועד מוציא לאור מידי שבוע גיליון בשם "בית חיינו" - יומנים ושיחות בענייני דיומא, המופץ בקהילות אנ"ש ובישיבות תות"ל.
- בכלל, את כל הפיסקא "קבצאים שיצאו לאור ע"י הועד", יש לתקן ולשפר. תוכל לראות בערך הזה בויקיפדיה.
- בהצלחה!--5778 - משיח נאו! - שיחה 23:44, 25 באפריל 2016 (UTC)
- הועד מייעד את פעולותיו באופן מוצהר לבחורי הישיבות, ומה שנעשה מעבר לכך הוא יח"צ בעלמא. להתראות - שיחה 00:10, 26 באפריל 2016 (UTC)
- מה ההבדל בינו לבין ועד חיילי בית דוד?--5778 - משיח נאו! - שיחה 00:11, 26 באפריל 2016 (UTC)
- אני פותח את הערך. ניתן להוסיף. בנוגע לערך האוהל אני חושב שכדאי לשאול את בעל המעשה עצמו לפשר פעולותיו שם.--שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח בניסן ה'תשע"ו, למניינם 01:08, 26 באפריל 2016 (UTC)
- הוועד עצמו מצהיר שפעולותיו מיועדות לתמימים באתר שלהם, [vaadhatmimim.org/templates/articlecco_cdo/aid/1686230/jewish/Our-Mission.htm], יחד עם זאת הפצת העלון בקרב אנ"ש כמו גם האירוח בתשרי שמיועד גם לאנ"ש מראה שמלבד פעולתיו העיקריות הוא פועל גם בקרב אנ"ש. --שיע • שיחה י"ח בניסן ה'תשע"ו 09:28, 26 באפריל 2016 (UTC)
- אני פותח את הערך. ניתן להוסיף. בנוגע לערך האוהל אני חושב שכדאי לשאול את בעל המעשה עצמו לפשר פעולותיו שם.--שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח בניסן ה'תשע"ו, למניינם 01:08, 26 באפריל 2016 (UTC)
- מה ההבדל בינו לבין ועד חיילי בית דוד?--5778 - משיח נאו! - שיחה 00:11, 26 באפריל 2016 (UTC)
- הועד מייעד את פעולותיו באופן מוצהר לבחורי הישיבות, ומה שנעשה מעבר לכך הוא יח"צ בעלמא. להתראות - שיחה 00:10, 26 באפריל 2016 (UTC)
שנת הקמתו
לי ידוע שהועד הוקם בשנת תשס"ב, כשנתיים לאחר את"ה העולמי בתש"ס! --ירוחם - שיחה 18:30, 5 במאי 2016 (UTC)
- יש לך מקור שהוא הוקם בתשס״ב ??
עד מתי?
עד מתי כל גולש תמים שנכנס לאתרינו ישקע בהררי פוליטיקה וזבל? מה המטרה בפיסקת הביקורת כאן? מילא בערכים כמל"ח וכו' שיש כאן מחלוקת מיהו המנהל אני יכול עוד איכשהו להבין שיש ראש מעוות החושב שיש מקום לפוליטיקה באתר שמטרתו הפצת המעיינות, אולם כאן מה הקשר? שף ויתיב • קאנפרענץ רום 20:59, 2 בפברואר 2017 (UTC)
הערות על הערך
הערך מחמיא במידה מוגזמת התלושה במעט מהמציאות לארגון שהשקפתו הרשמית אינה כדעת חבדפדיה... כמה נקודות שלא קיימות במציאות המופיעות בערך בתיאור על ההוצאה לאור של הוועד: 1. גיליון 'בית חיינו' לא יוצא בקביעות מידי שבוע וישנם תקופות ארוכות בהם לא יוצא כלל. גם מהו הביטוי המוזר 'ימי האור בבית חיינו'? 2. מגזין תחיינו הראשון יצא לאור בחודש תשרי תשע"ד ועד היום יצאו רק שישה גיליונות. הגיליון האחרון יצא בג' תמוז בשנה שעברה. איפה הגיליון הדו חודשי כאן? הייתי מגדיר כגיליון היוצא מעת לעת ותו לא. 3. מנשר 'לעבן מיט רעבן' לא מוכר לכותב השורות וכמדומה לא קיים במציאות. נקודה נוספת: בקשר לביקורת ב'קובץ לחיזוק ההתקשרות' שיו"ל ע"י הוועד מאחד התשרי'ס מופיע במפורש דעת הוועד נגד הכרזת ושירת יחי אדוננו היום ובפרסום ושאין ללמוד כלום מתשנ"ג. (הקובץ מופיע באוצר החכמה ואפשר לצטט משם). יחי המלך! החדור בהכרזה הנצחית!
תחת ההנהלה
אויפעפענען, במה מתבטא מה שהוספת שזה תחת הנהלת הישיבה? יש לזה מקור? ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • י"ז באייר ה'תש"ף
- כידוע, הוא נפתח תחת ובעידוד רב של ר' דוד רסקין, מנהל הישיבה. וכיום תחת ר' שלמה זרחי. אויפעפענען - שיחה, 14:57, י"ז באייר, ה'תש"ף 14:57, 11 במאי 2020 (IST)
- הועד גם כותב כך תחת כל עץ רענן "תחת הנהלת ישיבת תו"ת המרכזית 770". ואגב, איני יודע אם לשנות כי זה יעורר הרבה ויכוח וד"ל, אבל בתשרי תשס"א כבר היו פארבריינגענ'ס רשמיים של הועד (זכור לי שבדקתי כך בשבועוני כפר חב"ד מאז), ופעולתו הראשונה הייתה לקראת ג' תמוז תש"ס כמו שמספר קנלסקי. אויפעפענען - שיחה, 16:27, י"ז באייר, ה'תש"ף 16:27, 11 במאי 2020 (IST)
- זה שכותב תחת כל עץ רענן לא כ"כ אומר.. בעידוד רב של דוד רסקין נשמע קצת היסחפות ביחס לשנים היה אמור להיות ממש זקן--חייל של המלך - שיחה, 16:46, י"ז באייר, ה'תש"ף 16:46, 11 במאי 2020 (IST)
- לא היו כותבים כך תמיד אם אין לזה ביסוס, עובדה שאת"ה לא כותב כך. ועכ"פ עפ"ז יכול אני לכתוב זאת כאן.
- הכי איתא באנציקלופדיית 'המכלול': "בין הדוחפים להקמת הוועד היו הרב יואל כהן, הרב שלמה זרחי והרב דוד רסקין." ושמעתי כמה דברים בנושא מא' מהתמימים שהיה מראשי הועד בשנים האחרונות אויפעפענען - שיחה, 17:17, י"ז באייר, ה'תש"ף 17:17, 11 במאי 2020 (IST)
- ראיה ממכלול? זה בדיוק כמו שבמכלול יתפתח וויכוח בנושא ויביאו מקור מהנכתב כאן.. כמו ששם ערך זאת מישהו מגמתי כך נעשה כאן וד"ל. באופן כללי כשכותבים משהו מסוים מן הסתם הוא נכון אך כאשר איירי בסגנון אנשים החולים בתסמונת 'המכרזי' 'הרשמי' 'שתחת..' כו'וכו' הדברים שונים... גם אם יש אמת בדברים זה בוודאי לא שהם דחפו והמריצו וכו' אלא אישרו ונתנו הסכמתם ובאותה מידה אפשר לומר שהיות והרב לבקובסקי, גולמב בלומינג וכו' משתתף בפעולות וכינוסים שונים של את"ה הרי שהארגון פועל תחת ישיבת תות"ל המרכזית.
- תזכורת לר' אויפעפענען: חבל לשרוף זמן אנרגיות וכו' על תילי תילים של דקדוקי עניות בערכים נפיצים במקום להקדישו לעריכה כה רבה שחסרה בשלל נושאים--חייל של המלך - שיחה, 21:37, י"ז באייר, ה'תש"ף 21:37, 11 במאי 2020 (IST)
- אתה כותב את דבריך ("גם אם יש אמת וגו'") כהשערה בלבד, מה שידוע הוא שהועד כותב בקביעות כמעט עשרים שנה שהוא "תחת הנהלת".
- איני כ"כ מבין בזה, אבל דבריך אודות גאלאמב לא כ"כ קשורים, כי אם תעיין בערך ישיבת תומכי תמימים המרכזית 770 תמצא שההנהלה המוסמכת היא - עפ"י התייחסות הרבי - רד"ר ורש"ז (וכן רז"ל) דווקא. אויפעפענען - שיחה, 22:07, י"ז באייר, ה'תש"ף 22:07, 11 במאי 2020 (IST)
- שאלתי היתה במה זה מתבטא? הוא מממן את הארגון? הוא מנהל אותו? הוא בחר מישהו שינהל אותו? או שכפי שהחייל כתב שהוא רק מעודד (כמו שהרבה אנ"ש מהשכונה מעודדים) ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 23:46 • י"ז באייר ה'תש"ף
- זה שכותב תחת כל עץ רענן לא כ"כ אומר.. בעידוד רב של דוד רסקין נשמע קצת היסחפות ביחס לשנים היה אמור להיות ממש זקן--חייל של המלך - שיחה, 16:46, י"ז באייר, ה'תש"ף 16:46, 11 במאי 2020 (IST)
משתמש:האמנתי כי אדבר
בעיקרון צריך לשחזר את עריכותיך, ולהחזירם רק לאחר דיון כאן (כמדומה שזה הסדר כאן בכגון דא). בינתיים לא הצלחתי בזה.
אז בינתיים תכתוב כאן בבקשה:
1) מה הפירוש "התעלמות מעידוד יחי"??
[לשם הדוגמא, נראה לי שארגון צבאות ה' מתעלם מעידוד הניגון זאל שוין זיין די גאולה (בעשרות התוועדויות במיוחד בנו"נים). מעולם לא שמעתי אותם מתחילים אותו.]
2) מה הפירוש "מלחמתם העיקשת בתודעת בשורת הגאולה"???
3) למה כל משפט שנאמר בפאנל מסוים ב'תשרי' מסוים (וגם לא הבנת אותו נכון) הופך לתמצית משנתו של הארגון????
לסיכום, נראה שאתה ניזון מעט מפוליטיקה ילדותית, במחילה. עשוי לנחת - שיחה, 21:41, י"ט בניסן, ה'תשפ"ב 21:41, 20 באפריל 2022 (UTC)
- מר עשוי לנחת, אל תיתמם. הוועד בהחלט מתעלם ומתנגד לעידוד יחי וההשוואה לזאל שוין זיין די גאולה מגוחכת ודמגוגית. איני רואה צורך להביא כאן את הדוגמאות (הידועות, ברורות וחד משמעיות) להתנגדות הוועד ליחי כשאתה משווה זאת בדמגוגיות לזאל שוין זיין די גאולה--חייל של המלך - שיחה, 23:36, י"ט בניסן, ה'תשפ"ב 23:36, 20 באפריל 2022 (UTC)
מתנצל שרק כעת רואה את תגובתך, אשתדל לענות על דבריך אף שכל חסיד שהעניין הכי עיקרי שהזמ"ג בוער בו מצטמרר ביותר למקרא דבריך:
1) "אל יפטר אדם מחברו לא מתוך דבר הלכה שמתוך כך זוכרו" אומרים חכמינו ובכך מלמדים אותנו כלל חשוב, שעלינו לייחס חשיבות מכרעת דווקא לדברים האחרונים שזכינו וראינו את הרעבע מעודד ועושה. בפרט כאשר הניגון - הכרזת הק' "יחי אדונינו" הינה הכרזה המבטאת את כך שאנו מקבלים על עצמינו את מלכותו של הרבי מה"מ, וכפי שהרבי מה"מ אומר בשיחת משפטים נ"א שכעת נותרה העבודה של "קבלת מלכותו ע"י העם". (כהערה צדדית לגמרי: יחי אדונינו הינו הניגון שהרבי עודד הכי הרבה פעמים בכל שנות הנשיאות)
א"כ אנו למדים ששירת יחי אינה ניגון סטנדרטי אלא הכרזה שאנו כחסידים אמורים לחיות בשס"ה גידינו ולהכריזה ולהפיצה לפי היא היא הנותנת את הכח למה"מ לגאול את עם ישראל! כפי שאומר הרבי בשיחות רבות וראה: ב' ניסן מ"ח, תולדות נ"ב, יום ב' דר"ה ל"ז ועוד ועוד..
ועד תלמידי התמימים בחר באופן זדוני לא רק להתעלם מהכרזת הק' אלא לצאת כנדה במלחמת חורמה! בדיון שנערך בתשע"ג בפני הרב ברוין הודה נציג ה'ועד' כי ההתעקשות של את"ה ללכת עם הכרזת הק' עד הסוף הייתה אחת הסיבות המרכזיות להקמת הועד! בכנס היסוד של אותו אירגון נוראי הכריז הר"ז גופין שמטרת האירגון הינה להראות ש"אפשר להיות בחור חסידי בלי יחי" רח"ל עפ"ל.
ברור שההתעלמות והמלחמה כנגד הכרזת הק' ראויה לכל ביקורת וגינוי גם על גבי חבדפדיה! (וההשואה לניגונים אחרים מטופשת לחלוטין, ועדיין באם צ"ה היו מחרימים במופגן ניגון בעל משמעות חסידית מסויימת הדבר היה גורר גל מחאות וביקורת נוקבת, כפשוט)
2) זה לא מה שכתבתי. אני כתבתי מלחמתם העיקשת ב"אקטואליות של בשורת הגאולה" ושאלתך היא א"כ מה המשמעות האקטואלית של בשורת הגאולה, ואת זה אנסה לתמצת ביותר לשורות הבאות.
כל הדורות האמינו וקיוו שמשיח יבוא ויתגלה ויצעיד את הדור כולו לגאולה האמיתית והשלימה. אולם בדורינו המצב שונה לחלוטין. בדורינו אנו מובטחים שזה יקרה סו"ס!
כתוצאה מכך, נושא זה - ביאת המשיח אמור להיות הנושא המרכזי שמעסיק את כולנו יום ולילה. וכפי שאבינו מלכינו כותב בד"מ וארא: "שבכאו"א מציאותו וכל עניניו, בכל מכל כל, נעשים קודש לנשיא הדור על ידי זה שמלאים וחדורים בקיום שליחותו של נשיא הדור - משה רבינו שבדור, "גואל ראשון הוא גואל אחרון" - שענינו העיקרי "להביא לימות המשיח" בפועל ממש"!! וידועים המענות בנושא כגון "העניין הכי עיקרי שהזמ"ג ימות המשיח וכו וכו ועדיין לא נגענו בסיום עבודת השליחות וההגדרה של "קבלת פני משיח צדקנו בפו"מ" כהשליחות היחידה (שים לב, לא מילים שלי אלא של מלכינו משיחנו) ועוד הבטים רבים לכך שזה זה הנושא שאמור להיות תמיד אל מול עיננו ולתפוס כל כותרת.
עניין זה ברור ונהיר לכל חסיד שמעט עבד בללמוד ולהפנים את שיחות הקודש של הרבי מה"מ, אולם אנשי ומקימי הועד מחליטים באופן שיטתי להתעלם ולהקטין את הנושא הכ"כ מרכזי ועיקרי זה. ביאת המשיח - ואת זה תוכל לשאול כל תמים הלומד בישיבות שתחת הועד - אינו הנושא שעובר כבריח התיכון ממבצע למבצע ומהתוועדות להתוועדות של הועד אלא זוכה לכל היותר למקום יפה איפשהוא בסוף סדר החשיבות.
בנוסף חלק קריטי בבשורת בגאולה הינה הפצת זהותו של משיח על מנת לגרום ל"קבלת מלכותו ע"י העם" דבר שבועד - לדאבון לב - מטשטשים ומסתירים ואין כאן המקום להאריך בנושא הכ"כ מצער הזה..
ברור א"כ שראוי שגם על טישטוש והפיכתו של הדבר המרכזי ביהדות ועבודת ה' לדבר שולי תינתן ביקורת!
3) גם את זה לא כתבתי! כתבתי שהביקורת ניתנת על כך שהם נתנו מקום בפומבי לדעה הכ"כ מושללת הזאת, ולא על כך שזו דעתם..
(מלבד זאת שכידוע, שאת"ה לא יביאו מישהו שירצה על הנחת ד' זוגות בזמן הזה, וצא"ח לא יביאו מישהו שינאם על "קבלת המכות" אבל הועד כן הביא מישהו שינאם על זה שהרבי הוא לא נביא ושהוא לא בדיוק היה שפוי רח"ל וצריך להבין מאיזה מקום זה נובע..)
בברכה, לאחדות החסידים סביב דברי קודשו של מלכינו --האמנתי כי אדבר - שיחה, 15:10, כ' בניסן, ה'תשפ"ב 15:10, 21 באפריל 2022 (UTC)