דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
תיבת ארכיון
|
את זה אתה מכיר?עריכה
--יוסי ג - שיחה 19:51, 24 באוקטובר 2014 (UTC)
- כן, באיזה הקשר אתה שואל? להתראות - שיחה 00:47, 26 באוקטובר 2014 (UTC)
עבודת הבירוריםעריכה
תודה רבה על הוספתך בערך בשורת הגאולה בטח התכוונת למה שכתוב שם בדף כז עמוד ד אבל באמת אני לא ראיתי שם הסבר ורק כתוב שם שכשיושלם הבירור יבוא משיח והשאלה היא מה הקשר? האם הבירור ענינו לתקן את העולם (וזה "לכאורה" לא כל כך "מבואר" שם) או שענין הבירור הוא מצד האורות דתהו שמתבררים שהם שורש הגילוי שלעתיד
דא"ג חשבתי שלכאורה כל הענין (שייכות בין עבודת הגלות לגאולה) לכאורה דורש ערך בפני עצמו בשורת הגאולה עוסק בעיקר בזה שהעבודה הושלמה ולא כ"כ במהות העבודה.--הנחה - שיחה 12:17, 7 בדצמבר 2014 (UTC)
- אין שם ביאור אבל זה המקור. בקשר למה שצריך- אתה צודק לגמרי, אבל לצערינו החיילים שמוכנים להתמסר ולעזור בהפצת המעיינות באפיק זה מעטים הם... להתראות - שיחה 16:01, 7 בדצמבר 2014 (UTC)
בוקמרקלטיםעריכה
יש"כ על תרומותיך הרבות, אם תשתמש בבוקמרקלטים, תוכל לתרום עוד יותר אם משהו לא מובן, אשמח להסביר לך על השימוש בהם במייל או בדרך אחרת. --שיע • שיחה ט"ז בכסלו ה'תשע"ה 10:09, 8 בדצמבר 2014 (UTC)
- תשלח במייל. ייש"כ. להתראות - שיחה 13:21, 8 בדצמבר 2014 (UTC)
- אי אפשר לשלוח לך מייל. נראה שלא עדכנת מייל לחשבון שלך בהרשמה לחב"דפדיה (אתה עדיין יכול להוסיף זאת עכשיו). בכל אופן עדכנתי כעת את ההסבר בבדף על בוקמרקלטים, תקרא את ההסבר שם ואם משהו עדיין לא מובן שלח לי מייל ל- kyr770 בג'ימייל. --שיע • שיחה י"ז בכסלו ה'תשע"ה 12:50, 9 בדצמבר 2014 (UTC)
ספאםעריכה
בקשתך בוצעה. --שיע • שיחה ז' בטבת ה'תשע"ה 13:47, 29 בדצמבר 2014 (UTC)
הקדמת אותי ברגע עם אשכנזיעריכה
לא יפה...--יוסי ג - שיחה 09:00, 15 בינואר 2015 (UTC)
- מצטער... תוסיף לתוכו. הרבה מהפרטים מן הסתם לא מדוייקים, אבל חייב שיהיה משהו... גם התמונה לא מי יודע מה... אתה נוסע ללוויה? חזרת? להתראות - שיחה 09:03, 15 בינואר 2015 (UTC)
- זה בסדר, מה שאני כתבתי היה יותר קצר. לא נסעתי, זה היה מוקדם מידי בבוקר... תבנית:סמיילי שקוע בשינה. תמונה נחפש מיד. אגב, למה שמת קישור ל-COL ולא לאינפו? (ולא מאהבת מרדכי אני שואל אלא...)--יוסי ג - שיחה 09:07, 15 בינואר 2015 (UTC)
מה עובר על הדף הזה?עריכה
שניאור צבי הירש שניאורסון (בן נין אדמו"ר הזקן)
נראה לי שהוא לא באמת קיים ורק מפנה לעצמו. --יוסי ג - שיחה 22:33, 28 בינואר 2015 (UTC)
- תיקנתי ההפניה. השם המלא של הדף: "שניאור צבי הירש שניאורסון (צאצא אדמו"ר הזקן)". להתראות - שיחה 05:21, 29 בינואר 2015 (UTC)
ירחעריכה
בזמנך הפנוי תעבור על הערכים ראש חודש, קידוש החודש, ותוסיף להם מידיעותיך השופעות.--חצקל. יחי המלך המשיח! - שיחה 20:49, 7 באפריל 2015 (UTC)
שנת הפטירה של בנימין גורדוצקיעריכה
מתי נפטר בנ"ה או בס"ה??--79.178.27.167 07:49, 19 באפריל 2015 (UTC)
בירוריםעריכה
שלום להתראות, מעדיף לדון בעניינים אישיים בדפי השיחה. מיהו ג.ש. וק.ט. ומהו העניין שאני עסוק בו (יש כמה וכמה)? תוכל לענות כאן או לשלוח למייל אישי (באמצעות התפריט 'כלים' בדף השיחה שלי). אם בחרת באפשרות הראשונה, אודה לך אם תשאיר הודעה בדף השיחה שלי, כדי שאקבל על כך עדכון למייל. כל טוב. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בתשרי ה'תשע"ו 19:29, 7 באוקטובר 2015 (UTC)
- כשראיתי את הכותרת חשבתי שזה משהו כמו ויקיפדיה:בירורים (מפחיד...). אחר כך חשבתי שלא יתכן ומסתמא הכוונה לבירורים. בסוף מתברר שזהו משהו שלישי. וגם חסר מילה: "מעדיף שלא לדון" וכו'. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בתשרי ה'תשע"ו, למניינם 22:45, 7 באוקטובר 2015 (UTC)
האוהלעריכה
שלום לך, להתראות.
בעקבות הדיון בערך שיחה:האוהל, אשמח לשמוע ממך בצורה עניינית בדף השיחה שלי. בהצלחה!--5778 - משיח נאו! - שיחה 17:44, 13 באוקטובר 2015 (UTC)
- בתחילה חשבתי להגיב לדברים שכתבת בשיחה:האוהל במקומם, אך לבסוף החלטתי לא להפריע למהלך הדיון ולכתוב את תגובתי כאן.
- אינני מכירך, אך הנני מוכרח לומר שדבריך הפתיעו אותי. נראה היה שדי התקוממת מדבריי, ועל כן תקפת אותי אישית (כפי שהודעת מראש בתחילת הודעתך).
- אני אמנם יכול לרדת איתך לרמה של ילדים קטנים ולצטט לך כאן את מה בדיוק הגדרתי אמירות מתלהמות, מצחיקות ולא ענייניות [ובכל זאת, כמה דוגמאות: "לא יודע מי אתם ומה אתכם, אבל אנחנו המשיחיסטים מאמינים... זוהי דעתם של כמעט כל התמימים בישבות המשיחיסטיות - צפת (וכל סניפי'), נתני', נצרת, ראשל"צ וכו'. וברוב המקומות זה לא מתחיל מהבחורים הלומדים בישיבה" - דוגמא לטענה לא עניינית (וכי ביקשתי ראיות ממנהגם של תמימים?... האם לא כולנו יודעים זאת היטב?...); "לא זכור לי בכל השנים האחרונות דיונים כל כך זיעתיים שמתאימים יותר לאלה שמשחיתים ערכים בחב"דפדיה בקצב הזה המשיחיסטים כבר יפתחו פדיה משלהם בלי כל הקונצלזיוס שלכם", כשאחריו "צודק בכל מילה!! אתר זה הוא אכן אינציקלופדי אך מעל הכל יש לנו את הרבי ואת האמונה המוחלטת בדבריו!!" - דוגמא לטענה מתלהמת; ועוד ועוד, לא טרחתי לחפש כ"כ].
- אך אני אעדיף לדבר איתך ישירות: באחת מטענותיך כתבת, "משתמש 5778 היקר, שים לב לטענתי. לא טענתי שבקונטרס בית רבינו כתוב ש770 הוא מקום הימצאות גופו הגשמי של הרבי לנצח נצחים. ואשתמש בהשוואה שלך, בדיוק כמו שלפני תשנ"ד אף אחד לא דרש שיסעו ל1304 פרזידנט אלא ל770 כי זהו בית רבינו ולא שום מקום אחר מלבדו, הוא הדין גם לגבינו כיום. וממילא לענ"ד אין ענין להפוך את הדיון אודות מקום גופו הגשמי של הרבי לעיקר ההתקשרות בדורנו, ואדרבה - אם גישה זו עלולה לנתק חלק מהקוראים מבית רבינו, היא מופרכת בעיני".
- אומר לך את תגובתי, מה שלא רציתי להגיב בגוף הדיון: הינך ניגש לדון בדעתי מתוך ידיעה ברורה, שאני מעוניין למחוק את בית רבינו או להפוך אותו למוזיאון, ח"ו. אני לא ניגש לדון בדעתך בצורה כזו. ברור לי שאתה טועה, אך באותה מידה ברור לי שהדבר נעשה בתום לב ומתוך רצון לכוון לרצונו של הרבי.
- כאשר אתה ניגש לדברים בצורה כזו, אין פלא שטענותיי ההגיוניות - גם מבחינה חסידית כללית, וגם מבחינת ההסתכלות על חב"דפדיה - אינן נכנסות לאוזניך, ואתה מתעלם מהן כמעט לחלוטין.
- נו שוין, כפי שכתבתי אין לי גישה חפשית לאינטרנט, מה שנותן לך, בעצם, יותר משבוע לחשוב ולהגיב. שיהיה לך בהצלחה רבה, ובעיקר שנזכה לעשות נחת לרבי ולקרב את התגלותו לעין כל נאו ממש.--5778 - משיח נאו! - שיחה 13:43, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- לאו דווקא אתה אישית, אלא מה שלמיעוט דעתי והבנתי אמורה לגרום התייחסות שכזו. אמן על הברכות. להתראות - שיחה 08:40, 18 באוקטובר 2015 (UTC)
- אוקיי, אם כן אל תתקוף אותי אישית בשיחה של 'האוהל', אלא תגיב בצורה עניינית למה שביקשתי. תודה מראש.--5778 - משיח נאו! - שיחה 12:02, 18 באוקטובר 2015 (UTC)
- כפי ההצעה שהתקבלה על ידיך ועל ידי הצד השני, תוגש השאלה לעיון הוועדה הרוחנית. אתה מוזמן לכתוב את צד א' בהקדם. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ח' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 14:27, 21 באוקטובר 2015 (UTC)
- לאו דווקא אתה אישית, אלא מה שלמיעוט דעתי והבנתי אמורה לגרום התייחסות שכזו. אמן על הברכות. להתראות - שיחה 08:40, 18 באוקטובר 2015 (UTC)
רח"ל, תבנית הבהרהעריכה
מה המקור שפרש אחרי משפט הספרים? כלומר, דרושה הבהרה בעצם ההנחה שהוא פרש אולי הוא נפטר תוך כדי עבודה? אני חוזר ומדגיש שברור שתבנית הבהרה - כפי שכתבתי במענה לתגובתך - באה לציין אי אלו פרטים שחסרים בגוף הערך ולעודד כותבים אחרים להוסיף, כמבואר בערכו.--הנחה - שיחה 14:17, 21 בדצמבר 2015 (UTC)
- קראתי שוב את דבריך ונוכחתי לראות שהצדק עמך.. סליחה על העריכות שוב ושוב .--הנחה - שיחה 21:07, 21 בדצמבר 2015 (UTC)
ימי חב"דעריכה
ראשית ייש"כ שאתה דואג לתחזוק התבנית השבוע בימי חב"ד ומציל את העמוד הראשי מחרפה.
ראיתי שם כמה טעויות והתחלתי לתקן, ואז ראיתי שהטקסט הזה כפול שלוש פעמים: בתבנית:השבוע בימי חב"ד, בערך של אותו יום בחודש, ובערך חודש טבת (שאותו א"א לערוך משום מה). האם ידועה לך דרך לקשר את הטקסט בשלשתם אוטומטית כדי שהשינויים והעידכונים יהיו בכולם? זה בודאי יועיל לא רק לי אלא לכלל המשתמשים.
ואם אין דרך, צריך לעשות עבודת נמלים ולוודא שבשלושת המקומות החומר יהיה מהגירסא המתוקנת ביותר... קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 05:19, 30 בדצמבר 2015 (UTC)
- אין דרך. אם תשים לב, תראה שאני קודם מעדכן את התאריכים עצמם, ואחרי זה מעדכן את התבנית ב'עבודת נמלים' כלשונך. בערך של החודש עצמו אני לא נוגע. מעניין למה אתה לא מצליח לערוך את הערך של חודש טבת. תשאל את שיע. להתראות - שיחה 14:03, 30 בדצמבר 2015 (UTC)
- מה דעתך על החלפת התבנית שוב לשבוע זה - פר' בא? המשך לשמור על כבודה של חב"דפדיה! קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 04:57, 13 בינואר 2016 (UTC)
- באם לא יקשה על כת"ר להמשיך במשימה זו שנטל על עצמו, ואף אחד אחר לא עושה אותה, אהיה אסיר תודה בשם מיליוני הצופים שליט"א... • קרייזי אבאוט משיח • בואו נרקוד ביחד! 07:18, 14 במרץ 2016 (UTC)
- מה דעתך על החלפת התבנית שוב לשבוע זה - פר' בא? המשך לשמור על כבודה של חב"דפדיה! קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 04:57, 13 בינואר 2016 (UTC)
יישר כח עצום! • קרייזי אבאוט משיח • בואו נרקוד ביחד! 23:51, 14 במרץ 2016 (UTC)
ערכי האישים החדשיםעריכה
ייש"כ עצום על הערכים החדשים שאתה מוסיף באופן שוטף, הקרדיט על ההגעה הקרובה ל-6,000 שייך לך במלואו!...
רק להעיר: בחלק מערכי האישים שם הערך הוא שם האיש המלא והשם הקצר הוא ההפניה (כמו ברוך אלכסנדר זושא ויינר), ובחלקם שם הערך הוא הקצר והשם המלא הוא ההפניה (כמו ברוך לשס). ולכאורה צ"ל אחיד. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 05:36, 15 בפברואר 2016 (UTC)
- העקרון שאמור להנחות הוא שהשם אותו מכירים בציבור, הוא השם של הערך והשאר הפניה. עיין ערך אברהם פריד, ועוד. במקומות שידעתי, עשיתי כך, במקומות שלא ידעתי, עשיתי את השם המלא. אם ידוע לך השם שידוע בציבור - אשמח אם תכתוב את זה בדף בקשות ממפעיל (שימחק את הדף המשמש כרגע כהפניה, ואחרי זה יעשה העברה של הערך לדף הזה). תודה. להתראות - שיחה 08:11, 15 בפברואר 2016 (UTC)
- אתה בטוח שכך המדיניות הקבועה? אם כן, אז גם יואל בייטש אמור להיות שם הערך, ועוד... ויש ערכים שונים, כמו ישראל דוד נחשון או זמרוני זליג ציק שבהם זה לא כך. בכל מקרה ייתכן שהבלגן הזה כבר לא מהיום, ונצטרך להרים ידיים. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 00:51, 16 בפברואר 2016 (UTC)
ביטול גרסאותעריכה
איזה גרסאות של 'הקהל' ביטלת כאן? הקהל - שיחה 19:19, 2 באפריל 2016 (UTC)
- פשוט שחזרתי לגירסא היציבה מלפני כל השינויים שנעשו בערך. להתראות - שיחה 19:29, 2 באפריל 2016 (UTC)
משתמש 'להתראות' היקרעריכה
אתה מוכן להסביר לי מה אתה רוצה ממני? למה כל מה שאני מנסה לשנות בחב"דפדיה, נהדף על ידך בטענות הבל (סליחה על הבוטות)?
אני הבנתי כשנכנסתי לראשונה לאתר (וכן מדיבור אישי עם אחד ממפעילי המערכת), שהוא לא נועד להיות אתר שיתעלם במוצהר מדעתם של כלל חסידי חב"ד, כאשר הוא מיועד ל'חוצה', וזה לא יפה, לא מכובד ולא נכון להעלים מהם עובדות.
אך כל מה שאני מנסה לשנות בכיוון, נדחה על ידך מיד - לי זה נראה בלי מחשבה כלל!
אשמח לתגובתך. בהצלחה, "ואת והב בסופה"!--5778 - משיח נאו! - שיחה 18:42, 26 באפריל 2016 (UTC)
- הוא לא נועד להיות אתר שמתעלם במוצהר, אך גם לא נועד להוות במה למשנתך אותה אתה מנסה לכפות בכח על האתר. אם היית תורם תרומה תועלתית לחב"דפדיה וזה מה שהיה מפריע לך - אולי היה מקום לדיון, אך כשרוב מכריע מ'תרומותיך' עוסקות בניהול דיונים המנסים לשנות את הקו בחב"דפדיה - אני לא רואה מקום אפילו לנסות להיכנס לדיון הגיוני, כי מדובר סך הכל במזיק שגוזל את זמננו. להתראות - שיחה 13:54, 27 באפריל 2016 (UTC)
- יש משתמשים רבים בחב"דפדיה שלקחו לעצמם מטרה מסויימת, לערוך קטגוריות, פורטלים וכו'.
- כשנכנסתי לחב"דפדיה, הצבתי לעצמי מטרה (והיא כתובה בדף המשתמש שלי) - לאזן את המצב של חב"דפדיה בנושא הזה בדיוק. אני חושב שזה לא מוסיף להפצת המעיינות כשזה נראה ככה.
- כמה חבל שאתה רואה את מעשיי אחרת, "משנתי אותה אני מנסה לכפות בכח על האתר"... לא ביקשתי שהאתר ייכתב בצורה אנטית, ביקשתי שהוא לא יתעלם! זה הכל, מה לא ברור?
- ומה זה קשור לתרומותיי לחב"דפדיה? לכן טענותיי ומעשיי בנושא הזה אינם נכונים?
- אחתום שוב בברכת "ואת והב בסופה", בהצלחה רבה.--5778 - משיח נאו! - שיחה 22:37, 27 באפריל 2016 (UTC)
- וזו הסיבה בדיוק שאני חושב שאין צורך להתייחס לטענותיך. להתראות - שיחה 14:39, 28 באפריל 2016 (UTC)
- כלומר, אתה חושב שזה תורם ומוסיף להפצת המעיינות כאשר האתר מתעלם במוצהר מעובדות. נו נו, א"כ ויכוחנו נגמר כאן, אני אנסה לפעול באופן שונה וללא צורך בהיתקלות עמך. כל טוב.--5778 - משיח נאו! - שיחה 06:25, 2 במאי 2016 (UTC)
- שלום לך הרב 5778 היקר, הצעתי לך שלא לפעול באופן שונה. גם אם תחסוך את הצורך בהיתקלות עם המשתמש להתראות שליט"א, לא תחסוך את ההיתקלות איתי. לא רק איתי, גם עם כל שאר המשתמשים ש(ננסה להגיד בעדינות) לא אוהבים שמציקים להם... המלצתי החמה שתנסה למצוא אפיקים מועילים יותר לתרומותיך. בתקווה להבנה, • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 06:44, 2 במאי 2016 (UTC)
- להתראות היקר, קרייזי היקר, זכותםכ שלא להסכים עם הדברים הבאים, אך אנא קראו בתשומת לב, אני מקווה שהיות שאיני חשוד באמונותיי, תוכלו לחשוב על הדברים לגופם של דברים ולא לגופו של אדם.
- מצער אותי מאוד לראות את צורת הכתיבה שלכם ל-5778. אני מוצא שמשתמש 5778 נוקט באופן עקבי בסגנון כתיבה כנה וענייני. הוא לא מסתיר את דעותיו, אך מגיב תמיד בצורה עניינית ולא לגופם של אנשים או בהסטה של הדיון. לצערי לא נראה שהוא מקבל תגובות באותו מטבע. אני מתפלא הביטוי 'הצקות' והסגנון הנלווה אליו שהוא רחוק ואולי אפילו הפוך מהמתרחש בפועל, לדעתי. את דעתי על עצם הטענות של 5778 אפרט בדיון הרלוונטי באולם הדיונים. --שיע • שיחה ט' באייר ה'תשע"ו 21:36, 17 במאי 2016 (UTC)
- שלום לך הרב 5778 היקר, הצעתי לך שלא לפעול באופן שונה. גם אם תחסוך את הצורך בהיתקלות עם המשתמש להתראות שליט"א, לא תחסוך את ההיתקלות איתי. לא רק איתי, גם עם כל שאר המשתמשים ש(ננסה להגיד בעדינות) לא אוהבים שמציקים להם... המלצתי החמה שתנסה למצוא אפיקים מועילים יותר לתרומותיך. בתקווה להבנה, • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 06:44, 2 במאי 2016 (UTC)
- כלומר, אתה חושב שזה תורם ומוסיף להפצת המעיינות כאשר האתר מתעלם במוצהר מעובדות. נו נו, א"כ ויכוחנו נגמר כאן, אני אנסה לפעול באופן שונה וללא צורך בהיתקלות עמך. כל טוב.--5778 - משיח נאו! - שיחה 06:25, 2 במאי 2016 (UTC)
- וזו הסיבה בדיוק שאני חושב שאין צורך להתייחס לטענותיך. להתראות - שיחה 14:39, 28 באפריל 2016 (UTC)
- אחתום שוב בברכת "ואת והב בסופה", בהצלחה רבה.--5778 - משיח נאו! - שיחה 22:37, 27 באפריל 2016 (UTC)
בערלהעריכה
מה הענין? בנאדם ביקש יפה למחוק, מתי בדיוק פג תוקף הבקשה? כל כמה זמן הוא צריך לבקש שוב? • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 22:26, י"ט באייר, הקהל ה'תשע"ו
- לענ"ד, זה בדיחה שעל אברכים הרבה יותר צעירים ממנו יש ועליו אין. ולענ"ד גם לא היו צריכים להישמע לבקשתו, ברגע שהוא משמש בתפקיד ציבורי וכו'. ברגע שהוא כבר הוציא ספר והוא מפרסם עליו בכל קהילות חב"ד, זה כבר בדיחה להגיד שהוא רוצה להישאר אנונימי. זו רק דעתי, ואפשר למחוק. הפעם העליתי את זה כי מישהו ביקש את זה בדף בקשת הערכים. להתראות - שיחה 20:45, 28 במאי 2016 (UTC)
שמוליק נוטיקעריכה
כדאי מאוד שתחזק את הערך של שמואל נוטיק (שליח בקניה) יישר כח מראש. -- נכתב ע"י מרכז ממש ששכח לחתום את שמו.
- אני לא הייתי מוסיף את הערך הזה. אם בכל זאת יתעקשו, אשתדל לספר את פניו. להתראות - שיחה 21:30, 28 במאי 2016 (UTC)
- מסתמא התכוונת :לשפר.-- נכתב ע"י מרכז ממש ששכח לחתום את שמו.
הזמנת כבודעריכה
אני מתכבד להזמינך להוסיף לתקן לערוך ולשפר את הערך ניצוץ משיח כיד כישורך הברוכים והמועילים, תודה.--הנחה - שיחה 12:49, 3 ביולי 2016 (UTC)
- אנא הבע דעתך בדיון חב"דפדיה:ערכים מומלצים/דיונים#ניצוץ משיח.--הנחה - שיחה 11:16, 25 ביולי 2016 (UTC)
יישר כחעריכה
יישר כח על הוספת הערך אלי יונה, נראה איך להרחיב ולשפר--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 14:05, 10 ביולי 2016 (UTC)
- יישר כח על היישר כח. מה חסר בו שצריך להרחיב ולשפר? להתראות - שיחה 15:01, 10 ביולי 2016 (UTC)
- צריך עוד פרטים וגם תמונה (אני כעת צופה בכינוס בשידור חי, לא יכלתי להגיע)--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 17:38, 10 ביולי 2016 (UTC)
ברור שכשאומרים שחסר הפירוש שחסר פרטים, השאלה היא איזה פרטים חסר? להתראות - שיחה 22:22, 10 ביולי 2016 (UTC)