שיחת משתמש:אדג/ארכיון 2

הוספת נושא
שיחות פעילות

תיבות משתמשעריכה

אתה מתבקש לשים בדחיפות תיבת משתמש בדף המשתמש שלך. ראה בשינויים האחרונים של היום הזה. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 05:32, 9 במרץ 2010 (UTC)

דע לך ידידי היקר, שנוהג אני לדייק במילותי, ולפיכך כתבתי "כל כך". אל תחשוב שאני הולך לעבוד ככה למשך זמן ארוך...--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 05:37, 9 במרץ 2010 (UTC)
בעצם, הלואי!--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 05:37, 9 במרץ 2010 (UTC)
זה לא משנה כלל לעצם הענין. משתמש בלא תיבת משתמש, זה כמו אזרח בלי פספורט. נראה לך שזה חוקי? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 05:38, 9 במרץ 2010 (UTC)
כנראה שאני ואתה לא משדרים על אותו גל, תיבת משתמש ודף משתמש הוא היינו הך, או דילמא פלגינן דיבורא , ואם כן עירוב פרשיות יש כאן, ואאלפני בינה מהי אותה תיבת משתמש נעלמה שלא זכיתי עמוד על טיבה במטותא מייניכו, רבי שלום, ואחתם בברכת "תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם" --אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 05:41, 9 במרץ 2010 (UTC)

וואו! משתמש זה אוהב ללמוד תורת הנגלה. זה אמיתי? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 06:27, 9 במרץ 2010 (UTC)

תיבת משתמשעריכה

סוף סוף הבנתי מה רצה ידידי שלום (ידיד מלפני רגע), וזה בזכות שניאור, יישר כוח

אבל לגבי דעתי, עשיתי כי ביקשו אני לאוחז מזה, כי אין זה מייצג מהות תוכנית שלי אלא רק עובדות - וכי זה שאני יוצא למבצע תפילין הופך אותי לפלוני אלמוני כך ולא אחרת, ועשר אות בס"ת ישנה את מהותי - מסופקני!

אגב, שניאור תוכל לארגן תבנית משתמש זה דובר שפת האידיש?--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 06:03, 9 במרץ 2010 (UTC)

בדיוק עכשיו אני עובד על זה, ואם אתה רוצה נארגן לך גם תיבה ל"על דרך כבליובאוויטש" ואפילו כנ"ל בחופשת מולדת... חיים גם אמור לעבוד על הבעיה של הצמדת התיבות. בע"ה גם זה יסתדר.--שניאור 06:07, 9 במרץ 2010 (UTC))
שתהיה לי בריא, החיה לי איתך כבר פעמים התנגשויות עריכה שמחקו לי קטעים ארוכים - הכל לטובה!--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 06:08, 9 במרץ 2010 (UTC)
חופשת מולדת תוכל לגנוב ישירות מויקיפדיה, לא?--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 06:10, 9 במרץ 2010 (UTC)
אני משתדל להשתמש בתמונות מקוריות.--שניאור 06:11, 9 במרץ 2010 (UTC)

או.קי. אגב לע"ד כבליובאויטש אשלח לך תמונה מקורית של בנין הישן דברינוא--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 06:14, 9 במרץ 2010 (UTC)

יש לך העלאת תמונות או לאימאייל?--שניאור 06:22, 9 במרץ 2010 (UTC)
תטפל בתיבה החדשה, תבדוק אם הניסוח והתרגום נכונים, ואם כן, תחנוך אותה.--שניאור 06:30, 9 במרץ 2010 (UTC)
מ'קען זען אז דו רעדסט נישט אידיש, אפשר אז מיינע אידיש איז נישט אסאך בעסער אבער איך עכ"פ פארשטיין בעסער פון דיר...--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 03:24, 10 במרץ 2010 (UTC)
און דאס איז אויך שוואכע אידיש... --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 03:29, 10 במרץ 2010 (UTC)
זיכער, דאס איז וואס איך האב געזאגט פריער, לית מאן דפליג.--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 03:40, 10 במרץ 2010 (UTC)

דו האסט שוין גיזען די נייע פרוייקט פון 4000 שטיקלעך? דו קענסט שרייבן, אדער דו האסט נישט קיין צייט? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 03:42, 10 במרץ 2010 (UTC)

במחכ"ת, אעבור לשפת אימי - עברית: עקרונית, אין לי היכולת להיות באינ' בכלל, אולם כמו שאתה רואה מפעם לפעם (במויחד לאחרונה) אני מצליח להתחבר לכמה שעות. אני מקוה שבחודש ניסן אזכה לתרום יותר לחבדפדיה.

הייתי רוצה לדון איתך על תופעה של פתיחת ערך שמבוססת על העתקת כתבה/קטע מספר. חוץ מבעיית הזכויות (שבויקיפדיה מקפידים על זה מאוד), הערך פשוט לא ראוי לקריאה. אני פשוט משתגע מזה!

מה אתה מציע בענין? אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה

אתה מתכוין לערכים שמועתקים מספרי רבותינו נשיאינו? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 04:00, 10 במרץ 2010 (UTC)

לאו דוקא, אבל גם. אני בקרוב אציין איזה עשרה ערכים עם מקורתיהם - זה פשוט מזעזע, אי אפשר להבין מה קרה מי נגד מי, פרטים - שום כלום. בקרוב פירוט קטן.--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 04:02, 10 במרץ 2010 (UTC)

ראה למשל הערך חנן לוין שכותב הערך, שאני אגב מאוד מעריך, מעיד על עצמו בדף השיחה שלקח אותו מתשורת הנכדים - הערך לא ראוי להקרא ערך אינצקלופדי - זה סיפור, ואגב, מצבו הוא בין הטובים, חכה להמשך.--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 04:11, 10 במרץ 2010 (UTC)

עוד: הערך אוהל מועד (בנפש) שנלקח מהס' ערכים בחסידות, התוכן אולי נכון - אבל זה לא ערך, במחילת הרב סגל, זה שיעור בענין, אני ממשיך.--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 04:13, 10 במרץ 2010 (UTC)

אתה צודק. ממש עכשיו עוסקים בחב"דפדיה במיזם השבחת ערכים. ראית כבר את המיזם החדש? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 04:17, 10 במרץ 2010 (UTC)

הערהעריכה

רציתי להעיר כי עברתי על הערך של תומכי תמימים ברינואה ואף הוספתי תמונות, ולמרות שישנו הרבה לתקן, בכל זאת זה הערך היא הרבה יותר מושלם.
(ולהעיר כי גם אני למדתי בברינואה!)--שמואל מונקס 03:53, 10 במרץ 2010 (UTC)

מיזמי ערכיםעריכה

ראה אולם דיונים#4000 ערכים! --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 19:03, 9 במרץ 2010 (UTC) בתשובה למש"כ בדף השיחה של המיזם החדש - הרם את הכפפה! החל לכתוב ערכים לשיפור במיזם - יש מקום מיוחד שם, וגם תתחיל לעבוד על זה, וגם שאר המשתמשים יעזרו בנושא, שנס מותניך והתחל! אם אין אני לי מי לי. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 04:52, 10 במרץ 2010 (UTC)

כמו שכתבתי לך היום כבר אין עיתותי בידי, ואין לי גישה חופשית למחשב עם אינטרנט, לפיכך אנחנו חייבים להודות לך שאין אני לי! ואולי יהי רצון שחודש ניסן יעשה ניסי ניסים ואכן אזכה לעורר ולפעול את הענין--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 04:54, 10 במרץ 2010 (UTC)

נמתין לך שבוע בכליון עינים. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 04:56, 10 במרץ 2010 (UTC)

הבעיה שאני העורך של "צרפת - פרצת" ויש לי קובץ הערות של שלש מאות עמודים על הראש (ראיתי את של יו"ד שבט? עוד כזה אחד..) ההית רוצה להחליף איתי, ואגב יש לי סדר חסידות עוד שעה וחצי.. (ואני אהיה ואלמד וכן בתפלה וע"ז הדרך עד שאפול, ואני עוד יושב ומפטפט...)--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 04:58, 10 במרץ 2010 (UTC)

אגב עין בערך רבי שמעון בר יוחאי ותגיד לי איזה זכות קיום יש לו? ואני מודע מי המקים שלו...--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 05:00, 10 במרץ 2010 (UTC)

אומר לך את האמת. יש לי שיטה בכל הנוגע לחב"דפדיה, שעל אף שוודאי שעדיף שכל ערך יהיה מושלם, הערך העליון הוא - שיהיה הרבה ערכים. כ"כ הרבה ערכים, עד שכל מי שיחפש דבר בחב"דפדיה, ימצא אותו, בגלל שאם לא מוצאים הרבה דברים, אז הרבה פעמים כבר לא ניגשים לפדיה. בקיצור: בפדיה כזו, 1+1=4. כשאדם מוצא ערך לא מושלם, אז אולי בא נגיד שיורד אצלו קצת הרמה של הפדיה, אבל כשלא מוצאים את הערך שמחפשים - הרמה של הפדיה שואפת לאפס, בגלל שהוא כבר לא יגש לפדיה. ומסיבה זו אני בשיטה של להוסיף ערכים עוד ועוד. לאחרונה אני משתדל יותר שהערכים יהיו יותר קרובים לעריכה מושלמת.

אגב, אם אתה זקוק לעשות את עבודת השם שעושים ע"פ רוב לאחר קריאת שמע שעל המיטה, שנס את מותניך - והכנס למקום המיוחד לכך, (אין לי מושג באיזה מדינה אתה? ומה השעה אצלך?) אין צורך לענות. שינה היא מעל הכל, מכיון שזה נוגע לזמן קר"ש של מחר. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 05:05, 10 במרץ 2010 (UTC)

טוב, כתבתי בפירוש איזה מדינה אני. חוץ מזה, אני כבר אחרי, כלומר אני קם בהשכמה (דהיינו 3 דכאן) ע"מ לעבוד את עבודת הקודש...--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 05:07, 10 במרץ 2010 (UTC)

הסדר שלך הוא עוד שעה וחצי? אז למה קמת עכשיו? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 05:09, 10 במרץ 2010 (UTC)

אני כותב מפורש ואתה דורש מפורשי מפורשות: הוטלה עלי עבודת הקודש של מערכת ההערות, ונשאלת השאלה איך יתכן לעסוק בזה בלא לפגוע בסדרי הלימוד וכהוא זה - וע"ז בא התירוץ - קמים מוקדם, זה הכול, ולכן כתבתי שאיני יכול להשתמש (לא כתבתי לבזבז) בזמן היקר שלי לחבדפדיה, זה הכול - ומה שאני פה- זה סוג של ... תאוה, מי יגול עפר מעיני ר' ניסן נמנוב שחינך על אתכפיא? --אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 05:15, 10 במרץ 2010 (UTC)

הרבה הצלחה וסייעתא דשמיא, בהכנת הגליון, ואם אתה רוצה גם באתכפיא. זה חוצפה מצידי להציע לך להסתכל בערך שערכתי היום תשובה מפני שתי סיבות. א. אתה מסתמא חשוב ממני בהרבה בעבודת ה', ואיך אציע לך עצות בתשובה? ב. זה סכנת נפשות, מי יודע מה תהיה התגובה? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 05:18, 10 במרץ 2010 (UTC) 

ה' ירחם חשוד אני על שפיכות דמים? אולם כמדומני שתשובה לא מועלת על תאוות היתר, ורק השתמשות לקדושה היא המעלה כו' ועדיין גסות הגוף נשאר ורק בחבוט הקבר (ראה פ"ז דתניא) יפטר מזה, א"כ אתה בעצם מאחל לי...--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 05:21, 10 במרץ 2010 (UTC)

אני מציע לך להסתכל שם בסיום הפרק. כאן לינק - תניא. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 05:30, 10 במרץ 2010 (UTC)

לא זכיתי להבין (או את כוונתך, או את הקשר אליי)--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 05:32, 10 במרץ 2010 (UTC)

אכן טעיתי, אין עצה לרשימו שנשאר חוץ מחיבוט הקבר. השאלה היא אם אתכפיא גם אינה עוזרת? זה לא כתוב בפירוש שזה עוזר, אבל מכיון שאדה"ז כותב שזה דרך לעקור את אטימות הגוף כמ"ש בזוהר אעא דלא סליק ביה נהורא מבטשין ליה, מסתבר שזה עוזר, אבל יש לחלק שזה לגוף וזה לנפש. ועדיין צ"ע דלכאורה אכן אין מהני רק חיבוט הקבר. זה כואב? לא ניסיתי. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 05:34, 10 במרץ 2010 (UTC)

אני חושב שאולי יש לומר שאתכפיא זה סוג של חיבוט (אבל לא ב)קבר...--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 05:36, 10 במרץ 2010 (UTC)

רעיון גאוני - מצווה לפרסם! --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 05:40, 10 במרץ 2010 (UTC)

אגב, אתה עדיין לא יודע מי אני? כלומר, אתה מכיר אותי ממקום אחר?--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 05:37, 10 במרץ 2010 (UTC)

אני מכיר אותך מעל גבי דף זה יותר מהחברותא שלך ככל הנראה. בכל אופן איני מכיר אותך אישית. אשמח לקבל את תמונתך באימייל שלי. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 05:40, 10 במרץ 2010 (UTC)

יש לחלק בין החברותות שלי, בחסידות - מעולם לא הפסדתי אפילו לא רגע, נגלה - נישקאשע--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 05:41, 10 במרץ 2010 (UTC)

והחידוש הוא, שבתבניות משתמש שמת דווקא של נגלה ולא של חסידות... (כמו אני למשל), בעוד שכאן אתה כותב על מציאות אחרת. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 05:44, 10 במרץ 2010 (UTC)

כשכתבתי "אוהב" התכוונתי לאהבה כרשפי אש...

וברצינות, דוקא בגלל זה אני מרשה לעצמי להפסיד קצת פה ושם, כי יש לי בזה גישמעק, אז אם אני אפסיד עדיין חזקה שאשאר בתוך הענינים, משא"כ חסידות, וכענין עשו חכמים חיזוק לדברי סופרים יותר מדברי תורה שדברי סופרים צריכים חיזוק--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 05:49, 10 במרץ 2010 (UTC)

מענין, לא ידעתי שיש עוד כמה כמוני, בפרט בקרב אנ"ש שמשקיעים יותר בחסידות. היום חשבתי שהתבנית לא מנוסחת מספיק, רק צריך לכתוב "משתמש זה מרגיש שהתורה מתוקה כדבש ונופת צופים"... אגב חייבים לעשות משהו בקשר זה. גם אני אוהב אהבה כרשפי אש. מסתמא ראית את התוכן בדף המשתמש שלי... --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 05:52, 10 במרץ 2010 (UTC)
  משתמש זה מרגיש כי תורת הנגלה מתוקה מדבש ונופת צופים
הנה לפניך התבנית החדשה.... --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 06:02, 10 במרץ 2010 (UTC)

וכי לעדותי הוא צריך, הייתי משאיר רק את המרגיש--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 06:05, 10 במרץ 2010 (UTC)

נכון, תיכף אתקן. יהודה ועוד לקרא? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 06:07, 10 במרץ 2010 (UTC)

אכן כן, מה מאידך גיסא יש לזכור דפעמים אמרינן "מה לי קרא", ומכאן אתה למד דהתורה צריכה להעיד דמתוקה היא מנופת צופים- דאין זה בא בסברא ממילא, וזה חידוש אמיתי--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 06:09, 10 במרץ 2010 (UTC)
זייער שיין. אגב, שמעתי חידוש יפה. למה לפני ק"ש מברכים יוצר אור ואהבת עולם? מה הקשר בין גדלות הבורא לתורה?

ומה הצירוף הנ"ל במזמור לדוד השמים מספרים כבוד קל וכו', עדות ה' נאמנה כו' מתוקה מדבש?

הביאור הוא כך: הרמב"ם כותב בספר המצוות כי יש שני דרכים להגיע לאהבת ה'. הראשונה היא על ידי התבוננות בפעולותיו, והשניה היא התבוננות בעמקות וחכמת התורה.

לכן לפני שאומרים ואהבת את ה' אלקיך, אין טעם לברך על מצווה זו, אלא על מה שהוא מעשה המצווה עצמו, שזה התבוננות בגדלות ה' ובתורה, ולכן מברכים יוצר אור, ואהבת עולם. יפה? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 06:16, 10 במרץ 2010 (UTC)

על מזמור זה שמעתי מבעל מחנה יוסף (יש ערך?) שידוע דתמני אפי בתהילים הם כנגגד התורה (והעיר מממה שתיקן אדה"ז שיאמרו משתתפי סיום הש"ס תמני אפי בכל שבוע) ולכן מתוקה מנופת צופים בה לאחר ח' פסוקים, ודפח"ח. להעיר דהוא הקאפיטל שלי...--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 06:19, 10 במרץ 2010 (UTC)

ווערי נייעס. _(אנגלית רח"ל). אגב מסתמא ראית את הציטוטים מרבינו אברהם מן ההר וכו' בדף משתמש שלי? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 06:22, 10 במרץ 2010 (UTC)

ראיתי עכשיו, וראה מה שנדפס בס' שיחות קודש - מלפני הנשיאות בהדרן על הש"ס בענין זה, והיו תומים על ראשו--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 06:25, 10 במרץ 2010 (UTC)

איפא הספר? אין באיברו בוקס. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 06:27, 10 במרץ 2010 (UTC)
באם הייתם מקפידים על 'הזחת' התגובות כפי המקובל, הייתם מזכים יהודים נוספים בדיון המרתק והבנת הרצף. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 09:18, 10 במרץ 2010 (UTC)
אם היינו מקפידים על ההזחה, הרי בסופו של דיון, נמצאת שוה מוזחת ומתחתיה מתחלת שורה חדשה, האין מן המגוחך?--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 17:18, 10 במרץ 2010 (UTC)
לא אסרתי על הפעלת ההגיון.. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 17:15, 10 במרץ 2010 (UTC)

ואף אנן נעני בתרי': השתמש בשכלך החריף לפענח הכתוב בדושיח זה, בהצלחה מוקירך ומכבדך - --אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 17:18, 10 במרץ 2010 (UTC)

ומה נענה לדלי ההיגיון והחריפות? --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 17:26, 10 במרץ 2010 (UTC)

מסכתעריכה

א. באיזו מסכתא עוסקים אצלכם?

ב. ברוצונך להשתמש בתבנית החדשה שהצגתי לעיל? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 19:02, 10 במרץ 2010 (UTC)

אענה בקצרה, כי מתחיל חסידות - בבא קמא ןאנחנו למדנו עד עכשיו רק את ארבע אבות עד ט, א. אחליף את התבנית בקרוב, א סך הצלחה--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 19:06, 10 במרץ 2010 (UTC)

שיחו"ק - קודם הנשיאותעריכה

סלח לי על הבורות-חטטנות (ואינך חייב לענות, כפשוט..) האם אתה זה שתודה המערכת נתונה לו בפתח דבר של שיחות קודש - קודם הנשיאות?   --בהצלחה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!

די לחכימא ברמיזא - ולשוטה בכורמיזא (או לשון דומה) - התשובה כן, אבל חיפוש ועלעול קצר בדברי בדף זה ממש - היה נותן לך את התשובה במפורש בלא לשאול, וכדברי מאז: אינני מסתיר את זהותי, לא הייתי רוצה לכתוב את שמי ברבים, אבל אין זה סוד מי אני, גם המשתמש חיים נהר מכיר אותי. ואולי גם אתה?

אגב, אתה ב770 עכשיו?

לא איני ב770. אותך אני מכיר בפניך, אך לא זכור לי ששוחחתי איתך, משא"כ עםאחיך שי'. אמנם ראיתי, אך חשבתי 'שמא' ו'אולי.   --בהצלחה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!

בושה. אתה לא מתבייש להצהיר על עצמיך בריש גלי כעורך ספר שמתעלם לגמרי מכל השיחות שנדפסו בסדרת רשימות! יפתח. -- נכתב ע"י יפתח הגלעדי ששכח לחתום את שמו.

טוב, אין דרכי לשוחח עם אנונימיים, אבל אם רצונך בכך, אתה יכול לשוח לי מייל דרך האפשרות "שלח מייל למשתמש זה" ונשוחח כבני אדם מן הישוב, בתודה--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 19:59, 24 במרץ 2010 (UTC)

אין לי מייל. אבל פתאם נזכרתי ששמעתי בשם הערשי שאין קשר אליו ואיליך אלא דווקא לעורך 'מעשה מלך' והמשב"ק הנודע ואני מתנצל. יפתח.
מפני מה לדבר בגנותם של ישראל ברבים, אבל האמת כדבריך ואנו - קצרה ידינו מלהושיע, אבל אני מקווה שבקרוב ממש ניושע תשועת עולמים בהגלות נגלות אור חדש על ישראל ואכ"מ.--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 20:18, 24 במרץ 2010 (UTC)
אמן ואמן! אבל מפני מה שיהיה אזוי? פנו לזלמן חאנין והיה מוציא לכם הספר הרבה יותר מכובד (ותאימנו לי שסמל קה"ת והשם 'ועד להפצת ישחות' הי' רק מוסיף). ספר מדהים. אלא מה. שמחרתיים חיים שאול מוציא ספר כזה בשם הקנאות לרשימות! למה לכם הסיפור הזה...יפתח הגלעדי 20:23, 24 במרץ 2010 (UTC)
הכל ידוע ונעשה מתוך כוונה תחילה. לא חידשת מאום. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:27, 24 במרץ 2010 (UTC)

למי כוונתך ועל מה? יפתח הגלעדי 20:31, 24 במרץ 2010 (UTC)

לדבריך על הספר שיחו"ק קודם הנשיאות. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:32, 24 במרץ 2010 (UTC)

אלמלא (עיין תוס' סוכה כ"? [שכחתי...]) היינו נאלצים לדבר בקודים מפני לשון הרע הרי שכל שיחה זו דינה לעבור לשיחת הערך שיחות קודש-קודם הנשיאות.

ועכשיו לדבריך יפתח, הרי דיוע מארז"ל (תענית ג, א) שלשה שאלו שלא כהוגן ואחד מהם יפתח הגלעדי. מה אעשה וזלמן חאנין אף הוא לא מעוניין בכאב הראש הזה? זהו דבר ששכרו הולך לכיס נקוב, כי ההוצאות יותר מן ההכנסות - והיחידים שמוכנים לטפל בכאב ראש כזה - זה הבחורים.

בנוגע לחיים שאול ברוק: א. אני בעצמי שאלתי אותו אודות זה - וענהלי שלמרות מש"כ בהקדמת תו"מ ח"א זה כנראה לא יקרה, וא"כ מה לכם כי תלינו. ב. והיה אם תתפרסם בזכותי עוד שיחה אחת של הרבי, ועוד יהודי אחד ילמד בתורת החסידות - תיתי לי. ג. תמיד מתלוננים שהמשיחיסטים - מילה מאוסה עלי - ולא בגלל מה שהיא מייצגת, אלא איך שהיא מייצגת, וד"ל) גונבים ספרים מקה"ת וכו', האם לא הגיע הזמן שקה"ת יגנבו מהמשיחסטים?--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 20:41, 24 במרץ 2010 (UTC)

גוט מרגעןעריכה

אתה פה! איזה נס! אני כבר מחכה לך שעתיים... --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 04:48, 16 במרץ 2010 (UTC)

טוב, לא ממש ישבתי בחוסר מעש וחיכיתי לך, אני לא משועמם כמו שאתה אולי חושב, אבל בלאו הכי כנראה שרק עשית כאן ביקור, והלכת. אתה עסוק מאוד, ואני מבין אותך ביותר ממאה אחוז. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 04:57, 16 במרץ 2010 (UTC)

מתנצל, ראיתי שאתה לא חושד בכשרים, אבל חבר שלי השתמש לי במחשב, ואני אכן עסקתי קצת בלימוד תורה - ובאופן של צרפת - פרצת, וד"ל, ודו"ק ואכמ"ל. בדוק אימייל.
חזרה לדף המשתמש של "אדג/ארכיון 2".