בפיסקה "שהותו בתומכי תמימים"עריכה
כתוב רק בכמה מילים על העידון שנעשה בו (כפי שהתבטא אדמו"ר הרש"ב). מאחורי אמירה זו עומד הסיפור עם ההכנות לפסח ולימוד המאמר, כפי שידוע בין בעלי השמועה. השאלה האם מתאים לכתוב זאת שם? לדיון פתוח. זלמן - שיחה
- זה "בעלי שמועה", אלא תיאור ארוך ומפורט של אדמו"ר הריי"צ בליקוטי דיבורים. לדעתי, כדאי להביא זאת בשורה-שניים בערך. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ד באייר ה'תשע"א 07:02, 18 במאי 2011 (UTC)
חסר הרבהעריכה
א) הספר שלו "בירורי הלכות" הוא שו"ת ברמה גאונית שנכתב בהיותו ברוסיא, וכן חידושי תורה בש"ס. והודפס לראשונה ע"י בנו הרב שמואל בשנת תשל"ג. הספר נמצא בשלימותו על היברובוקס - http://hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=44051&st=&pgnum=1
בסוף הספר ישנו קונטרס לבניית מקוואות שנכתב בהסוואה, שהוא תוכנית שכתב הרא"א לבניית מקוה בור ע"ג בור בעיר ברוסיא בעת הקומוניסטים.
הספר יצא לאור בעריכה חדשה ובהוספה בשנת תשע"ג. ואז נוסף כרך שני שנקרא "פניני אברהם אליהו" והוא כולל דרשות וכיו"ב. הספר נערך ע"י הרב יוסף יצחק קעלער וע"י נכד המחבר (הנקרא על שמו) הרב אברהם אלי' פלוטקין - שליח בטורונטו.
ב) בהוצאה החדשה (וכן בישנה) מופיע סמיכה שקיבל מהגאון הרוגצ'ובי.
ג) בהוצאה החדשה הודפס מכתב שכתב עליו הגאון הרב יחזקאל אברמסקי, שבו מספר שהגיע לליובאוויטש להיות ר"י, ואחרי שמסר שיעור הנה הרא"א פלוטקין לא רצה לביישו אבל הציע לקחתו לתחנת הרכבת ובדרך פרך את כל הפלפול שלו...
לכאורה יש להוסיף הנ"ל ובתוספת מרובה על העיקר.
ההקדמה לספר עם כל הסיפורים הנ"ל פורסם בשטורעםן http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=60909
לגבי ענייןעריכה
טחינת הקמח כמדומה כתוב שם על חנ ולגבי הס' כתבי רא פלוטקין בא' מסניפי היכל מנחם שבו אני יושב לא ראיתיו כלל וראיתי פניני ר' אליהו פלוטקין ובירורי הלכות שיצאו בתשעב ובכך כיוונתי כבר לא' העורכים בדף שיחה זה אולי משגה הוא שם הס' והתאריך שבערך שווה בדיקה זלדקן - שיחה, 18:25, ג' באדר ב', ה'תשפ"ד 18:25, 13 במרץ 2024 (UTC)