←א. דווקא: פסקה חדשה
(←א. דווקא: פסקה חדשה) |
|||
שורה 36: | שורה 36: | ||
=לגבי ה'צד שכנגד'= | =לגבי ה'צד שכנגד'= | ||
ניו יורק 770 שנת תשע"ב:{{הערה|מועתק מתוך חב"ד אינפו}} ערב אחד, נחרדו מדריכי קבוצת הילדים של האורחים לגלות כי שני ילדים נעלמו. הם חיפשו בכל מקום אך לשוא. בנתיים הודיעו המדריכים למשטרת ניו יורק על ההעילמות, כאשר בראש חולפות מחשבות מאירועים אחרים קרובים ל"ע ול"ע בניו יורק. בסוף הסתבר: בחור צעיר חטף אותם בכח ולקח אותם לאוהל כדי "ללמדם בינה" ולהוכיח להם את צדקת שיטתו ● לפתע קם "משפיע" צעיר שהחל להכות את הרב יוסף יצחק אופן ולזרוק עליו סלטים. הבחורים הרחיקו אותו מהזאל, אך הלה חזר שוב, כשהפעם נטפל לרב זלמן נוטיק ולא נחה דעתו עד שתלש חצי מזקנו! | ניו יורק 770 שנת תשע"ב:{{הערה|מועתק מתוך חב"ד אינפו}} ערב אחד, נחרדו מדריכי קבוצת הילדים של האורחים לגלות כי שני ילדים נעלמו. הם חיפשו בכל מקום אך לשוא. בנתיים הודיעו המדריכים למשטרת ניו יורק על ההעילמות, כאשר בראש חולפות מחשבות מאירועים אחרים קרובים ל"ע ול"ע בניו יורק. בסוף הסתבר: בחור צעיר חטף אותם בכח ולקח אותם לאוהל כדי "ללמדם בינה" ולהוכיח להם את צדקת שיטתו ● לפתע קם "משפיע" צעיר שהחל להכות את הרב יוסף יצחק אופן ולזרוק עליו סלטים. הבחורים הרחיקו אותו מהזאל, אך הלה חזר שוב, כשהפעם נטפל לרב זלמן נוטיק ולא נחה דעתו עד שתלש חצי מזקנו! | ||
== א. דווקא == | |||
הנתונים שנמצאים רק בדף השיחה על היחס בין משיחיסטים ואינם נכון הנתונים שבערך עצמו הזויים לגמרי | |||
אגב אכן גם מי שאינו משיחיסט כמוני מאמין שהרבי יקום לתחיה ויגאלינו כראשי התיבות של שיל"ו 😉 | |||
ב. בדף השיחה של משתמש ליקוטי דיבורים כתוב ימ"ש על יהודי זה לענ"ד כן מקרה חריג ונא לבקשו למחוק | |||
הרבי אמר בשם חמיו במכתב שלא אומרים להבדיל על יהודי ק"ו הנ"ל | |||
ור' יחזקאל ...../סופר אמר לי פעם שזה פסוק מפורש לגבי יבום למען לא ימח שמו ואם האומר היה אחיו והיה נפטר בלי ילדים מהתורה היה צריך ליבם למען לא ימ"ש |