שיחה:מה יתרון (ניגון): הבדלים בין גרסאות בדף

תגובה
אין תקציר עריכה
(תגובה)
שורה 2: שורה 2:
:{{א|להתראות}} בעמלו. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(09:16, ט"ז באייר, ה'תשפ"ג)</font>.
:{{א|להתראות}} בעמלו. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(09:16, ט"ז באייר, ה'תשפ"ג)</font>.
::אם זה ציטוט - קבלה היא ונקבל. אבל אם לדין - יש תשובה. אם אלו מילים שרק מיוסדות על גמרא / זוהר, אזי לכאורה תיקני יותר לומר 'בעמלה של תורה'. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 09:40, ט"ז באייר, ה'תשפ"ג 09:40, 7 במאי 2023 (UTC)
::אם זה ציטוט - קבלה היא ונקבל. אבל אם לדין - יש תשובה. אם אלו מילים שרק מיוסדות על גמרא / זוהר, אזי לכאורה תיקני יותר לומר 'בעמלה של תורה'. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 09:40, ט"ז באייר, ה'תשפ"ג 09:40, 7 במאי 2023 (UTC)
:::{{א|להתראות}} שם הפועל 'בעמלו' הולך על האדם ולא החפץ, כלומר: בעמלו של (אדם שמתייגע ב) עולם אין יתרון / בעמלו של (אדם שמתייגע ב) תורה יש יתרון. לכן לא שייך כאן לשון נקבה על השורש ע.מ.ל אלא לשון זכר. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(15:06, ט"ז באייר, ה'תשפ"ג)</font>.