אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 12: | שורה 12: | ||
הרבי כתב כי לצד החזרה לחינוך המסורתי, יש לדאוג מבעוד מועד לכך שכמה שיותר יהודים הנמנים על סוג זה ישתתפו בשולחן ליל הסדר, דבר שיחזק את הזיקה היהודית שלהם, ויעורר את התקווה שישובו באופן מלא לצור מחצבתם. | הרבי כתב כי לצד החזרה לחינוך המסורתי, יש לדאוג מבעוד מועד לכך שכמה שיותר יהודים הנמנים על סוג זה ישתתפו בשולחן ליל הסדר, דבר שיחזק את הזיקה היהודית שלהם, ויעורר את התקווה שישובו באופן מלא לצור מחצבתם. | ||
[[מר שושני]]{{הערה|דמות לוטה בערפל של יהודי גאון תלמיד חכם, שהכיר את הרבי בזמן היותו בפאריז. עיי' בערך מר שושני.}}, טען שהוא חיבר את המושג "בן החמישי", ומסרו לרבי שהפיץ אותו{{הערה|כך נטען למשל כאן: הבן החמישי - Monsieur Chouchani - Mister Shoshani - מר שושני, אך אין לדברים כל מקור מוסמך}}. | [[מר שושני]]{{הערה|דמות לוטה בערפל של יהודי גאון תלמיד חכם, שהכיר את הרבי בזמן היותו בפאריז. עיי' בערך מר שושני.}}, טען שהוא חיבר את המושג "בן החמישי", ומסרו לרבי שהפיץ אותו{{הערה|כך נטען למשל כאן: הבן החמישי - Monsieur Chouchani - Mister Shoshani - מר שושני, אך אין לדברים כל מקור מוסמך. ויש להעיר גם שמניין הראיה שהרבי שמע זאת משושני, ולא ששושני שמע זאת מהרבי וניכס את הדברים לעצמו?}}. | ||
==השפעה== | ==השפעה== |