משתמש:חסיד של הרבי/הקצנות: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 18: שורה 18:
*'''ישיבת תומכי תמימים באר שבע''' תמים שלא ביקר בישיבה זו המכונה כ"ישיבה היחידה" אינו יכול להיקרא בשם מוקצן! מקובל אצל התמימים המוקצנים שאחד שלא ביקר בישיבת תומכי תמימים בראשל"ץ הוא בכלל לא קיים, ומי שכן ביקר הוא קיים - אך עדיין לא 'תמים', מי שרוצה להיות תמים חייב לבוא לישיבת תומכי תמימים בבאר שבע ואז הוא נהיה מיד תמים מן המניין.
*'''ישיבת תומכי תמימים באר שבע''' תמים שלא ביקר בישיבה זו המכונה כ"ישיבה היחידה" אינו יכול להיקרא בשם מוקצן! מקובל אצל התמימים המוקצנים שאחד שלא ביקר בישיבת תומכי תמימים בראשל"ץ הוא בכלל לא קיים, ומי שכן ביקר הוא קיים - אך עדיין לא 'תמים', מי שרוצה להיות תמים חייב לבוא לישיבת תומכי תמימים בבאר שבע ואז הוא נהיה מיד תמים מן המניין.
*'''ביעור הרע מקרבנו''' - אחת לכמה זמן הוספית התמימים המוקצנים חוברות שמחללות את שם הרבי וחב"ד ועושים להם שריפה אחידה, מקובל שעושים זאת בחצר הישיבה לקול תרועת ההמון. דבר זה חל גם על חפצים שנראים כשייכים לקדושה וזאת בשל שני הלכות שמתירות זאת: אחת של הרמב"ם שכותב שספר תורה שכתבו מין מותר לשורפו, והשנייה היא פשוטה שכל ה'גניזה' גם דברים שהם באמת קדושים - שורפים אותם וקוברים אותם באדמה.
*'''ביעור הרע מקרבנו''' - אחת לכמה זמן הוספית התמימים המוקצנים חוברות שמחללות את שם הרבי וחב"ד ועושים להם שריפה אחידה, מקובל שעושים זאת בחצר הישיבה לקול תרועת ההמון. דבר זה חל גם על חפצים שנראים כשייכים לקדושה וזאת בשל שני הלכות שמתירות זאת: אחת של הרמב"ם שכותב שספר תורה שכתבו מין מותר לשורפו, והשנייה היא פשוטה שכל ה'גניזה' גם דברים שהם באמת קדושים - שורפים אותם וקוברים אותם באדמה.
*'''דגלון בכובע''' כל מוקצן מתחיל חובה שיענוד דגלון על בכובכעו!
*פתגם''' ישנו פתגם של זקני המוקצנים שאומר {{ציטוטון|ההקצנה של אתמול זה הנורמלי של היום והיקנצוז של מחר}}. משמעות הפתגם הוא שכל יום ויום צריך להוסיף במעשי הקצנות!


==פעולות==
==פעולות==
12,904

עריכות