שיחה:וידעת תרנ"ז - מוסקבה: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
 
שורה 5: שורה 5:
::אכן. והצעתי שלוש אפשרויות לתחילת הדיון [[משתמש:בנציון|בנציון]] - [[שיחת משתמש:בנציון|שיחה]], 20:44, י' בניסן, ה'תשפ"א 20:44, 23 במרץ 2021 (UTC)
::אכן. והצעתי שלוש אפשרויות לתחילת הדיון [[משתמש:בנציון|בנציון]] - [[שיחת משתמש:בנציון|שיחה]], 20:44, י' בניסן, ה'תשפ"א 20:44, 23 במרץ 2021 (UTC)
:::אפשר לכתוב ערך על כל מאמר שהפך למושג חב"די ויש מה לכתוב עליו, במקרה הזה יכול להיות שיש חשיבות אלא שבמצב הערך הנוכחי הוא לא נראה כזה שיש מה לכתוב עליו. כמובן שאפשר לפתוח ערך על הביקור במוסקבה (אם יש מה לכתוב עליו) ושם להכניס את המאמר ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 01:36 • י"א בניסן ה'תשפ"א
:::אפשר לכתוב ערך על כל מאמר שהפך למושג חב"די ויש מה לכתוב עליו, במקרה הזה יכול להיות שיש חשיבות אלא שבמצב הערך הנוכחי הוא לא נראה כזה שיש מה לכתוב עליו. כמובן שאפשר לפתוח ערך על הביקור במוסקבה (אם יש מה לכתוב עליו) ושם להכניס את המאמר ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 01:36 • י"א בניסן ה'תשפ"א
::::מכיון שלא הכנסת לפרטים זה נראה שאתה מודה לי בכל השלשה פרטים שכל פרט יש חשיבות בערך. ומכיון שכן המאמר הזה אכן נהפך למושג חב"די שזה מאמר מפורסם ולכן יש לשים תבנית קצרמר ולא תבנית חשיבות (שהקצרמר יכול להפוך לערך טוב ובפרט שעכשיו יש כמה עורכים שה'קאך' שלהם הוא בערכי חסידות). וגם יש איזה פרט של היסטוריה במאמר הזה (כמצויין בהערך) אז צריכים לתת שיעור מה נחשב כהיסטוריה או לא. ובעצם הענין אני חושב שצריך דיון שיהיו כללים מסודרים שזה מסיר החילוקי דיעות בכל פרט --[[משתמש:בנציון|בנציון]] - [[שיחת משתמש:בנציון|שיחה]], 02:54, י"א בניסן, ה'תשפ"א 02:54, 24 במרץ 2021 (UTC)
1,712

עריכות