גלגלתא: הבדלים בין גרסאות בדף

אין שינוי בגודל ,  31 במאי 2020
מ
אין תקציר עריכה
שורה 11: שורה 11:
משל לחילוק ביניהם הוא מכוח ה[[רצון]], שהוא מקיף על כל הכוחות והאברים, שבו יש שתי מדריגות{{הערה|ראה המשך תרס"ו ע' רפא.}}. הרצון לעשות איזה דבר ע"י הכוחות שלו, שרצון זה עם היותו שולט על כל הכוחות שהרי הוא מקיף עליהם, מ"מ, זה עצמו שהוא רוצה בפעולת הכוחות, הוא הוכחה שיש לו שייכות אליהם. רצון זה הוא בדוגמת המקיף של בחינת גלגלתא.
משל לחילוק ביניהם הוא מכוח ה[[רצון]], שהוא מקיף על כל הכוחות והאברים, שבו יש שתי מדריגות{{הערה|ראה המשך תרס"ו ע' רפא.}}. הרצון לעשות איזה דבר ע"י הכוחות שלו, שרצון זה עם היותו שולט על כל הכוחות שהרי הוא מקיף עליהם, מ"מ, זה עצמו שהוא רוצה בפעולת הכוחות, הוא הוכחה שיש לו שייכות אליהם. רצון זה הוא בדוגמת המקיף של בחינת גלגלתא.


הרצון עצמו איך שהוא למעלה מהרצון לעשות, שזה כבחינת המקיף שלמעלה משייכות לפנימי, הוא דוגמה למקיף של כתר.
הרצון עצמו כפי שהוא למעלה מהרצון לעשות, שזה כבחינת המקיף שלמעלה משייכות לפנימי, הוא דוגמה למקיף של כתר.


{{הערות שוליים}}
{{הערות שוליים}}
[[קטגוריה:אריך אנפין]]
[[קטגוריה:אריך אנפין]]
[[קטגוריה:חסידות]]
[[קטגוריה:חסידות]]