מנהגי יום הולדת: הבדלים בין גרסאות בדף

מ
החלפת טקסט – "אח"כ" ב־"אחר כך"
אין תקציר עריכה
מ (החלפת טקסט – "אח"כ" ב־"אחר כך")
שורה 1: שורה 1:
'''יום ההולדת''' של היהודי הינו בעל חשיבות רבה. בספר [[היום יום]] -בתאריך [[י"א ניסן]] יום הולדתו של [[הרבי]]- כותב הרבי "ביום ההולדת על האדם להתבודד, ולהעלות זיכרונותיו ולהתבונן בהם, והצריכים תיקון ותשובה-ישוב ויתקנם".  
'''יום ההולדת''' של היהודי הינו בעל חשיבות רבה. בספר [[היום יום]] -בתאריך [[י"א ניסן]] יום הולדתו של [[הרבי]]- כותב הרבי "ביום ההולדת על האדם להתבודד, ולהעלות זיכרונותיו ולהתבונן בהם, והצריכים תיקון ותשובה-ישוב ויתקנם".  


בכ"ה אדר [[תשמ"ח]] יצא הרבי בקול קורא אשר כדאי ונכון ביותר לפרסם אשר ב[[יום הולדת|יום ההולדת]] יוסיפו בתורה תפלה [[צדקה]] והוספה - שכל אחד ואחד (הן אנשים הן נשים והן טף ועד לקטני קטנים) יעשה ביום ההולדת [[התוועדות]] של שמחה ביחד עם בני ביתו או חבריו וידידיו. בהקשר לכך עורר הרבי ב[[שיחה|שיחת]] [[אחרון של פסח]] [[תשמ"ח]] על יישום של מספר מנהגים מיוחדים ביום זה, ואף [[הגהה|הגיה]] אח"כ את רשימת המנהגים]]:  
בכ"ה אדר [[תשמ"ח]] יצא הרבי בקול קורא אשר כדאי ונכון ביותר לפרסם אשר ב[[יום הולדת|יום ההולדת]] יוסיפו בתורה תפלה [[צדקה]] והוספה - שכל אחד ואחד (הן אנשים הן נשים והן טף ועד לקטני קטנים) יעשה ביום ההולדת [[התוועדות]] של שמחה ביחד עם בני ביתו או חבריו וידידיו. בהקשר לכך עורר הרבי ב[[שיחה|שיחת]] [[אחרון של פסח]] [[תשמ"ח]] על יישום של מספר מנהגים מיוחדים ביום זה, ואף [[הגהה|הגיה]] אחר כך את רשימת המנהגים]]:  


א. [[עליה לתורה|לעלות לתורה]] ביום השבת שלפני יום ההולדת, וכשיום -ההולדת חל ביום הקריאה - גם ביום-הולדת עצמו.
א. [[עליה לתורה|לעלות לתורה]] ביום השבת שלפני יום ההולדת, וכשיום -ההולדת חל ביום הקריאה - גם ביום-הולדת עצמו.
39,916

עריכות