עופר מיודובניק: הבדלים בין גרסאות בדף

מ
החלפת טקסט – " " ב־" "
אין תקציר עריכה
מ (החלפת טקסט – " " ב־" ")
שורה 6: שורה 6:
נולד להוריו שמעון וחיה מיודובניק ב[[ט' תמוז]] [[תשי"ח]] במשפחה שלא הקפידה על שמירת המצוות, כאחיינו של ראש ממשלת ישראל לשעבר [[אריאל שרון]]. בהיותו [[בחור]] פקד רבות את ביתו של ר' [[משה וובר]], מגדולי המחזירים בתשובה. התקרב ל[[חסידות חב"ד]] והחל ללמוד בישיבת [[תומכי תמימים כפר חב"ד]]. לאחר מכן למד בישיבת [[תומכי תמימים מגדל העמק]], ועם סיום שנת השליחות נסע ללמוד ב[[ישיבת תומכי תמימים המרכזית]] ב-[[770]], בחצרו של הרבי, שם למד במשך חצי שנה. לאחר מכן חזר לארץ, [[נישואין|נשא]] את מרת חיה דבורה ביתו של הרב [[שלמה מיידנצ'יק]], וקבע את מגוריו ב[[צפת]].
נולד להוריו שמעון וחיה מיודובניק ב[[ט' תמוז]] [[תשי"ח]] במשפחה שלא הקפידה על שמירת המצוות, כאחיינו של ראש ממשלת ישראל לשעבר [[אריאל שרון]]. בהיותו [[בחור]] פקד רבות את ביתו של ר' [[משה וובר]], מגדולי המחזירים בתשובה. התקרב ל[[חסידות חב"ד]] והחל ללמוד בישיבת [[תומכי תמימים כפר חב"ד]]. לאחר מכן למד בישיבת [[תומכי תמימים מגדל העמק]], ועם סיום שנת השליחות נסע ללמוד ב[[ישיבת תומכי תמימים המרכזית]] ב-[[770]], בחצרו של הרבי, שם למד במשך חצי שנה. לאחר מכן חזר לארץ, [[נישואין|נשא]] את מרת חיה דבורה ביתו של הרב [[שלמה מיידנצ'יק]], וקבע את מגוריו ב[[צפת]].


עם הקמתה של ישיבת [[תומכי תמימים צפת]] בשנת [[תש"נ]] על ידי הרב [[אריה לייב קפלן]], התבקש לעמוד בראשות הישיבה כשידידו הרב [[אייזיק לנדא]] ישמש כ[[משפיע]], בהוראת הרבי הוחלפו התפקידים והוא מונה כ[[משפיע]].
עם הקמתה של ישיבת [[תומכי תמימים צפת]] בשנת [[תש"נ]] על ידי הרב [[אריה לייב קפלן]], התבקש לעמוד בראשות הישיבה כשידידו הרב [[אייזיק לנדא]] ישמש כ[[משפיע]], בהוראת הרבי הוחלפו התפקידים והוא מונה כ[[משפיע]].


לאחר סגירתה של הישיבה קטנה, התבקש לעבור לישיבה גדולה בעיר, והוא החל לכהן כ[[משפיע]] לתלמידי שיעור א', בעבר שימש כר"מ לתלמידי ש"ג.
לאחר סגירתה של הישיבה קטנה, התבקש לעבור לישיבה גדולה בעיר, והוא החל לכהן כ[[משפיע]] לתלמידי שיעור א', בעבר שימש כר"מ לתלמידי ש"ג.


שיטתו החינוכית הייחודית המתמקדת במתן יחס חם לתלמידים, גרמה לפרסום שמו בכל רחבי הארץ, ורבים מתלמידיו ממשיכים לשמור עמו על קשר קרוב גם לאחר שעוזבים את הישיבה, ומתייעצים עמו לעיתים קרובות, ורבים מחסידי חב"ד נוהרים להשתתף ב[[התוועדות|התוועדויותיו]] שנודעו בסגנון הייחודי שלהם ובפרט בניגונים המנוגנים בהם ברוב רגש חסידי.
שיטתו החינוכית הייחודית המתמקדת במתן יחס חם לתלמידים, גרמה לפרסום שמו בכל רחבי הארץ, ורבים מתלמידיו ממשיכים לשמור עמו על קשר קרוב גם לאחר שעוזבים את הישיבה, ומתייעצים עמו לעיתים קרובות, ורבים מחסידי חב"ד נוהרים להשתתף ב[[התוועדות|התוועדויותיו]] שנודעו בסגנון הייחודי שלהם ובפרט בניגונים המנוגנים בהם ברוב רגש חסידי.


==משפחתו==
==משפחתו==