שיחה:שיטת החקירה: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
תגית: עריכה ממכשיר נייד
שורה 4: שורה 4:


:מקווה שכתבתי כנדרש... --[[משתמש:לו"י|לו"י]] - [[שיחת משתמש:לו"י|שיחה]] 11:24, 15 באוגוסט 2016 (UTC)   
:מקווה שכתבתי כנדרש... --[[משתמש:לו"י|לו"י]] - [[שיחת משתמש:לו"י|שיחה]] 11:24, 15 באוגוסט 2016 (UTC)   
==דברי הרבי==
::: תגובה כל ההבנה שהרבי מתכוון  לשיטת החקירה בטעות יסודה הכוונה של הרבי היא להסביר  את הצורך בלימוד חסידות חב"ד לעומת השיטה שאומרת (בעיקרה חסידות פולין) שכל ענין  היהדות הוא אמונה פשוטה ותו לא ולכן אין ללמוד חסידות חב"ד  כלפי דיעה זו אומר הרבי שצריך ואף ישנה חובה ללמוד חסידות חב"ד אף שענין חב"ד הוא הבנה ועיון באלוקות  ועל זה בלבד מתכוון הרבי וכפשוט לא על שיטת החקירה שהרבי נגד לימודה ואדרבא אומר שהדרך היחידה להנצל  ממנה הוא לימוד החסידות(וכיוצא מן הכלל זהו ספר החקירה של [[אדמו"ר]] ה[[צמח צדק]] שמכיוון ורבי כתב אותו זהו  א) מספרי רבותינו נשיאנו  שחסידים אמורים  ללומדו ב)לא חקירה נטו).  09:25, 16 באוגוסט 2016 (UTC)
::: תגובה כל ההבנה שהרבי מתכוון  לשיטת החקירה בטעות יסודה הכוונה של הרבי היא להסביר  את הצורך בלימוד חסידות חב"ד לעומת השיטה שאומרת (בעיקרה חסידות פולין) שכל ענין  היהדות הוא אמונה פשוטה ותו לא ולכן אין ללמוד חסידות חב"ד  כלפי דיעה זו אומר הרבי שצריך ואף ישנה חובה ללמוד חסידות חב"ד אף שענין חב"ד הוא הבנה ועיון באלוקות  ועל זה בלבד מתכוון הרבי וכפשוט לא על שיטת החקירה שהרבי נגד לימודה ואדרבא אומר שהדרך היחידה להנצל  ממנה הוא לימוד החסידות(וכיוצא מן הכלל זהו ספר החקירה של [[אדמו"ר]] ה[[צמח צדק]] שמכיוון ורבי כתב אותו זהו  א) מספרי רבותינו נשיאנו  שחסידים אמורים  ללומדו ב)לא חקירה נטו).  09:25, 16 באוגוסט 2016 (UTC)
::::מה מלחמת העריכה הזאת? נייתי ספר ונחזי, אדם כותב משהו ומשקיע בה, למרות שחובת הבאת מקור מוטלת עליו, אין שום הצדקה לשחזר את הערך כי לך זה 'לא נראה'.. ועפיז אני משחזר את השחזור.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:38, 16 באוגוסט 2016 (UTC)


== השלמות ==
== השלמות ==
5,403

עריכות