שיחה:ניצוץ משיח: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 1,201 בתים ,  26 ביולי 2016
שורה 155: שורה 155:
:::::::::טענתך אלי או ל'להתראות'? והיכן כתובים המילים שציינת?--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:40, 26 ביולי 2016 (UTC)
:::::::::טענתך אלי או ל'להתראות'? והיכן כתובים המילים שציינת?--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:40, 26 ביולי 2016 (UTC)
::::::::::ל'להתראות'. כדי למנוע אי הבנות, אחזור כעת ואדגיש את אותם מילים בציטוט שכתבתי קודם. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:45, כ' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::::::::::ל'להתראות'. כדי למנוע אי הבנות, אחזור כעת ואדגיש את אותם מילים בציטוט שכתבתי קודם. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:45, כ' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:::::::::::משם ראיה, שלאחר כל הביאור אומר "ומ"מ בחי' יחידה היא מעצמות הנשמה". ובלי יותר מידי דיוקים, הרי הביאור בחסידות שחלק זה דהנשמה נקרא יחידה על שם זה שהוא חלק אלוקה ממעל ממש, והיינו עצם הנשמה. איי כתוב בשיחת ש"פ תולדות שהכוונה היא '''לא לבחינת היחידה'''? לא תהיה לנו ברירה אלא להסביר שההדגשה היא לשלול את '''בחינת''' היחידה, כפי שהיא א' מהשמות, ולבאר שהכוונה ב"התגלות עצם הנשמה ממש" היא היחידה עצמה כפי שהיא מיוחדת וכו'. ואם שגיתי ה' הטוב יכפר (מה שנפלא בדיון כאן זה הצבת העובדת בסגנון של "בודאי אינו נכון" אף שמדברים על מושגים דקים שלאף אחד מהמשתתפים בדיון כולל אני בעצמי יש מספיק ידע כדי לפסוק שכך ולא אחרת). [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 13:19, 26 ביולי 2016 (UTC)
31,665

עריכות