שיחה:ניצוץ משיח: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 1,191 בתים ,  19 ביולי 2016
שורה 123: שורה 123:
::::#'''ההוספות ושאר ירקות''': כרגע מנצנצת בראשי תכנית כללית לעריכת הפסקאות הבאות בצורה קלילה וזורמת. אשתדל לשבת על זה לעומק בקרוב בל"נ, ואז אכלול גם הוספה זו.
::::#'''ההוספות ושאר ירקות''': כרגע מנצנצת בראשי תכנית כללית לעריכת הפסקאות הבאות בצורה קלילה וזורמת. אשתדל לשבת על זה לעומק בקרוב בל"נ, ואז אכלול גם הוספה זו.
::::מקווה שסייעתי ואמשיך בל"נ. בהצלחה גם לך בהמשך ההשקעה (ותיקון הטעויות שלי, סליחה {{קריצה}}), ובברכת חג הגאולה • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:18, י"ג בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::::מקווה שסייעתי ואמשיך בל"נ. בהצלחה גם לך בהמשך ההשקעה (ותיקון הטעויות שלי, סליחה {{קריצה}}), ובברכת חג הגאולה • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:18, י"ג בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:::::#ודאי שהכותרות אלו עדיפים.
:::::#כוונתי הייתה (לבד זאת שאיני מסכים שהרי עניינו בעבודה בא שם בהמשך לכך ש"יש להוסיף ולתקן") שכשם שבנוגע לדרגה, הביאור הרגיל: יחידה, והחידוש: עצם. כן בנוגע לעניינו, הביאור הרגיל: התקשרות למעלה מטעם ודעת (וזה אינו מופיע), והחידוש: עצם הידיעה. (ולהעיר, שחידוש זה כבר נכתב ברמז ובקיצור בערב ר"ה בשנה ההיא (ראה שם באות ו ובאות ז), ואולי יש לחלק) (עפ"י שיחה זו יש להוסיף בחלק בעבודת האדם, את א אופטו שלהביא לימות המשיח הוא ענין עצמי בנפש היהודי, וגילויה בכוחות האדם מביא אותה בפועל).
:::::#אכן מ"מ מפורש לא מצאתי ואיני זוכר אמנם כן נראה קצת המשמעות בשיחת שמחת תורה מ"ו ראה שם אות ט"ז ובסופה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:09, 19 ביולי 2016 (UTC)


== תמונה ==
== תמונה ==
5,403

עריכות