מעלי קבצים, highauser
8,632
עריכות
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 4: | שורה 4: | ||
:אני רק נכנס קצת לעניין אני רואה איזה 'רחב' הוא וכמה ריבוי פרטים וחידושים יש בו, (ציינתי בערך ללקוטי שיחות חלק לג ע' 156 שיחה ליז תמוז, בו מבואר שהפיכת ימי הצום הוא משום שבפנימיותם הוא עת רצון, כמדומני שלא כן מבואר בשיחה שבחלק טו לעשרה בטבת, אשמח אם תעיין..)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:40, 24 בדצמבר 2015 (UTC) | :אני רק נכנס קצת לעניין אני רואה איזה 'רחב' הוא וכמה ריבוי פרטים וחידושים יש בו, (ציינתי בערך ללקוטי שיחות חלק לג ע' 156 שיחה ליז תמוז, בו מבואר שהפיכת ימי הצום הוא משום שבפנימיותם הוא עת רצון, כמדומני שלא כן מבואר בשיחה שבחלק טו לעשרה בטבת, אשמח אם תעיין..)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:40, 24 בדצמבר 2015 (UTC) | ||
::כתבת שביטול הצומות חל על כל הצומות שכן משמע ברמב"ם, וציינת ללקו"ש טו שם הערה 24, ושם אינו, אדרבה משמע שהכוונה שדווקא בטור.. ויל"ע בזה עוד, אני פשוט מוכרח לסיים עכשיו אין בידי הזמן...--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:16, 24 בדצמבר 2015 (UTC) | ::כתבת שביטול הצומות חל על כל הצומות שכן משמע ברמב"ם, וציינת ללקו"ש טו שם הערה 24, ושם אינו, אדרבה משמע שהכוונה שדווקא בטור.. ויל"ע בזה עוד, אני פשוט מוכרח לסיים עכשיו אין בידי הזמן...--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:16, 24 בדצמבר 2015 (UTC) | ||
#זו גם טעות, תיקנתי לטור. | |||
#התחלתי לערוך עוד קצת טעויות וסגנון לשון... | |||
#ופתאום נזכרתי שנכשלתי בחטא הגדול, שאף יהודי לא מעז להכשל בו: לימוד תורה בניטל!!! אז ברחתי מכאן והמשך יבוא... [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 01:19, 25 בדצמבר 2015 (UTC) |